Quote from mårten jansson on 5 January 2007, 16:59Nej jag tycker inte heller vänliga meddelanden som gör att ämnet spårar ur lite grann ska tas bort, det det handlar om är väl främst rundorna just nu. Och sen vet man ju hur det kan vara på forum, funbeat växer, så vi kommer säkert också att få problem me
Nej jag tycker inte heller vänliga meddelanden som gör att ämnet spårar ur lite grann ska tas bort, det det handlar om är väl främst rundorna just nu. Och sen vet man ju hur det kan vara på forum, funbeat växer, så vi kommer säkert också att få problem me
Quote from Funbeat user on 5 January 2007, 17:01Men administratören för gruppen borde kanske kunna välja ifall folk kan lägga till kartor eller inte, och sedan kanske göra en "begäran" till en gruppadministratör i en annan grupp för att få en tråd flyttad dit, och sedan kanske personen som startat tråd
Men administratören för gruppen borde kanske kunna välja ifall folk kan lägga till kartor eller inte, och sedan kanske göra en "begäran" till en gruppadministratör i en annan grupp för att få en tråd flyttad dit, och sedan kanske personen som startat tråd
Quote from Zsuzsi Zsédely on 5 January 2007, 17:12>Denize
Hur gammaalt är Piggis? Jag vet inte, för jag var inte med från början!
Mej veterligen har Piggis bara haft ett "problem", men han har blivit nästan barnsligt snäll, nästintill dryg!!
Det funkar klockrent!
Det finns gott om starka individer här so
>Denize
Hur gammaalt är Piggis? Jag vet inte, för jag var inte med från början!
Mej veterligen har Piggis bara haft ett "problem", men han har blivit nästan barnsligt snäll, nästintill dryg!!
Det funkar klockrent!
Det finns gott om starka individer här so
Quote from Camilla Höög on 5 January 2007, 17:17De som just nu hamnar fel är ju rundorna eftersom de som gör dem inte över huvud taget läser vad diskussionen handlar om innan de postar och antalet bara ökar. Att däremot vandra lite off-topic med flit gör bara saker och ting roliga.
De som just nu hamnar fel är ju rundorna eftersom de som gör dem inte över huvud taget läser vad diskussionen handlar om innan de postar och antalet bara ökar. Att däremot vandra lite off-topic med flit gör bara saker och ting roliga.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 5 January 2007, 17:35Jag tröttnade tidigt på runda-tråden!
Har ni koll på vilka som lägger in rundor?
Är det samma folk, eller är det fler?
Läser dom inte personliga meddelanden heller?Vi tror vi ska vänta tills Olle kryper upp ur idet och lyssna på vad han tycker!
Jag tröttnade tidigt på runda-tråden!
Har ni koll på vilka som lägger in rundor?
Är det samma folk, eller är det fler?
Läser dom inte personliga meddelanden heller?
Vi tror vi ska vänta tills Olle kryper upp ur idet och lyssna på vad han tycker!
Quote from Lotta Lindström on 5 January 2007, 17:42Va! Är Olle en brunbjörn?
Va! Är Olle en brunbjörn?
Quote from mårten jansson on 5 January 2007, 18:14Jag har inte heller koll på hur gammalt Piggis är.. Men jag tycker att det gäller alla sånna här ställen, att förr eller senare blir det något. Men vi har ju en fördel i att vi har väldigt god stämning!
Men som sagt är det rundorna nu. Skönt är väl iaf a
Jag har inte heller koll på hur gammalt Piggis är.. Men jag tycker att det gäller alla sånna här ställen, att förr eller senare blir det något. Men vi har ju en fördel i att vi har väldigt god stämning!
Men som sagt är det rundorna nu. Skönt är väl iaf a
Quote from Zsuzsi Zsédely on 5 January 2007, 19:49Nånting är han och nånstans är han, för jag har inte sett till honom sen jul! Föresten tror jag inte ens björnen gått i ide den här konstiga vintern!
Nån gris är han inte! Det är han för trevlig för!
Och jag hörde ingen oro från honom före jul!Han dyke
Nånting är han och nånstans är han, för jag har inte sett till honom sen jul! Föresten tror jag inte ens björnen gått i ide den här konstiga vintern!
Nån gris är han inte! Det är han för trevlig för!
Och jag hörde ingen oro från honom före jul!
Han dyke
Quote from mårten jansson on 5 January 2007, 20:04Han la ju faktiskt in en ny funktion den tredje 😉 Jag tror han sitter och kodar dygnet runt för att nå upp till våra krav!
Han la ju faktiskt in en ny funktion den tredje 😉 Jag tror han sitter och kodar dygnet runt för att nå upp till våra krav!
Quote from Zsuzsi Zsédely on 5 January 2007, 20:19Förlåt Olle!
Kämpa på!
Förlåt Olle!
Kämpa på!