Quote from Funbeat user on 5 January 2007, 21:38Haha! Nu måste jag ju svara 🙂 Rolig diskussion.
Sist jag tittade i spegeln var jag varken gris eller björn. Möjligtvis något däremellan...
Lustigt bara att den började som en diskussion mot trådar som spårar ur, och se var den hamnade... 😉
Hursomhe
Haha! Nu måste jag ju svara 🙂 Rolig diskussion.
Sist jag tittade i spegeln var jag varken gris eller björn. Möjligtvis något däremellan...
Lustigt bara att den började som en diskussion mot trådar som spårar ur, och se var den hamnade... 😉
Hursomhe
Quote from Lena O on 5 January 2007, 22:02Olle:
Finns det något behöv av Sticky trådar?
Något som återkommer gång på gång?
Fast jag tror att sådana bara kommer till sin rätta med typ 25 inlägg per sida.
Olle:
Finns det något behöv av Sticky trådar?
Något som återkommer gång på gång?
Fast jag tror att sådana bara kommer till sin rätta med typ 25 inlägg per sida.
Quote from Magnus Gelang on 5 January 2007, 23:55Vad är sticky trådar?
Vad är sticky trådar?
Quote from Funbeat user on 6 January 2007, 00:10Sticky är en kladdig tråd som håller sig på toppen av listan hela tiden, för att de är intressanta för folk att läsa, oavsett om det går att svara på den eller inte. 🙂
Sticky är en kladdig tråd som håller sig på toppen av listan hela tiden, för att de är intressanta för folk att läsa, oavsett om det går att svara på den eller inte. 🙂
Quote from Lena O on 6 January 2007, 00:19Som Marie beskriver.
Det finns redan 2 Sticky grupper på Funbeat.
Denna är en, den andra är "Nyheter från Funbeat"Om du klicka på fliken Grupper, kan det noteras att dessa 2 är alltid högst upp.
Man kan göra likadan med trådar också ... om man vill 🙂
Som Marie beskriver.
Det finns redan 2 Sticky grupper på Funbeat.
Denna är en, den andra är "Nyheter från Funbeat"
Om du klicka på fliken Grupper, kan det noteras att dessa 2 är alltid högst upp.
Man kan göra likadan med trådar också ... om man vill 🙂
Quote from Magnus Gelang on 6 January 2007, 00:25aha, ok då är jag med.
aha, ok då är jag med.
Quote from Emma Sjöberg on 6 January 2007, 15:12Men olle har ju fixat det sååå bra att man bara behöver klicka på hoppa till försa olästa inlägg.. Det är kanon tycker jag... finns andra forum som inte har så... *visslar*
Men olle har ju fixat det sååå bra att man bara behöver klicka på hoppa till försa olästa inlägg.. Det är kanon tycker jag... finns andra forum som inte har så... *visslar*
Quote from Jan Lundquist on 6 January 2007, 15:48J-E: ett av de största skälen till varför jag lämnade Piggelin var anarkismen i trådarna. Det slapp vi länge här men det börjar bli likadant på Funbeat. Det är respektlöst att låta folk läsa en massa dravvel man inte är intresserad av :@
J-E: ett av de största skälen till varför jag lämnade Piggelin var anarkismen i trådarna. Det slapp vi länge här men det börjar bli likadant på Funbeat. Det är respektlöst att låta folk läsa en massa dravvel man inte är intresserad av :@
Quote from Emma Sjöberg on 6 January 2007, 15:58Men Stina, det är ju olika från individ till individ ju!
Det som du tycker är respektlöst att lägga ut så andra kan läsa dravel kan ju nån annan gilla.. typ..Jag har lite svårt för vissa inlägg, men jag trycker då bara på Du har X olika inlägg så vi
Men Stina, det är ju olika från individ till individ ju!
Det som du tycker är respektlöst att lägga ut så andra kan läsa dravel kan ju nån annan gilla.. typ..
Jag har lite svårt för vissa inlägg, men jag trycker då bara på Du har X olika inlägg så vi
Quote from Zsuzsi Zsédely on 7 January 2007, 09:54Det jag är liiite orolig för är att en moderator styr för myket!
Vi kanske inte vågar spåra ur och gå offtopic i den utsträckning vi gör nu!T o m Olle gillade ju urspårningen här!
Lite lätt forums-anarki förgyller tycker jag. Det ger en sxtra dimension
Det jag är liiite orolig för är att en moderator styr för myket!
Vi kanske inte vågar spåra ur och gå offtopic i den utsträckning vi gör nu!
T o m Olle gillade ju urspårningen här!
Lite lätt forums-anarki förgyller tycker jag. Det ger en sxtra dimension