Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Haha! Nu måste jag ju svara 🙂 Rolig diskussion.

Sist jag tittade i spegeln var jag varken gris eller björn. Möjligtvis något däremellan...

Lustigt bara att den började som en diskussion mot trådar som spårar ur, och se var den hamnade... 😉

Hursomhe

Olle:
Finns det något behöv av Sticky trådar?
Något som återkommer gång på gång?
Fast jag tror att sådana bara kommer till sin rätta med typ 25 inlägg per sida.

Vad är sticky trådar?

Sticky är en kladdig tråd som håller sig på toppen av listan hela tiden, för att de är intressanta för folk att läsa, oavsett om det går att svara på den eller inte. 🙂

Som Marie beskriver.
Det finns redan 2 Sticky grupper på Funbeat.
Denna är en, den andra är "Nyheter från Funbeat"

Om du klicka på fliken Grupper, kan det noteras att dessa 2 är alltid högst upp.
Man kan göra likadan med trådar också ... om man vill 🙂

aha, ok då är jag med.

Men olle har ju fixat det sååå bra att man bara behöver klicka på hoppa till försa olästa inlägg.. Det är kanon tycker jag... finns andra forum som inte har så... *visslar*

J-E: ett av de största skälen till varför jag lämnade Piggelin var anarkismen i trådarna. Det slapp vi länge här men det börjar bli likadant på Funbeat. Det är respektlöst att låta folk läsa en massa dravvel man inte är intresserad av :@

Men Stina, det är ju olika från individ till individ ju!
Det som du tycker är respektlöst att lägga ut så andra kan läsa dravel kan ju nån annan gilla.. typ..

Jag har lite svårt för vissa inlägg, men jag trycker då bara på Du har X olika inlägg så vi

Det jag är liiite orolig för är att en moderator styr för myket!
Vi kanske inte vågar spåra ur och gå offtopic i den utsträckning vi gör nu!

T o m Olle gillade ju urspårningen här!
Lite lätt forums-anarki förgyller tycker jag. Det ger en sxtra dimension