Quote from Linnea Persson on 7 January 2007, 12:41Jag tycker också att det är kul att trådarna kan hamna lite off-topic, ofta föder ju det nya intressanta diskussioner, sen kan det ju även ge nya infallsvinklar åt trådstartaren.
Sen blir ju de som hänger mycket på ett forum kompisar med varandra och då
Jag tycker också att det är kul att trådarna kan hamna lite off-topic, ofta föder ju det nya intressanta diskussioner, sen kan det ju även ge nya infallsvinklar åt trådstartaren.
Sen blir ju de som hänger mycket på ett forum kompisar med varandra och då
Quote from mårten jansson on 7 January 2007, 13:09Jag tror att det är jätteviktigt att moderatorer inte går till överdrift. Det är klart att folk kan anmäla ändå men jag tror inte att någon vill att det ska vara superstrikt här..
Jag tror att det är jätteviktigt att moderatorer inte går till överdrift. Det är klart att folk kan anmäla ändå men jag tror inte att någon vill att det ska vara superstrikt här..
Quote from Lena O on 7 January 2007, 19:31Jag kan inte tänka mig att det skulle vara superstrikt här.
Stämmningen är oftast god o lättsamt.
Men tittar på t.ex: Lasse Lundgren, som just nu verka lägga in rundor överallt utan att ta hänsyn till vad tråderna handlar om(skulle inte förvårnar mig om d
Jag kan inte tänka mig att det skulle vara superstrikt här.
Stämmningen är oftast god o lättsamt.
Men tittar på t.ex: Lasse Lundgren, som just nu verka lägga in rundor överallt utan att ta hänsyn till vad tråderna handlar om(skulle inte förvårnar mig om d
Quote from mårten jansson on 7 January 2007, 19:41När vi talar om trollen dök han upp någon helt annan stans... Det kanske är så att vi har ett litet problem här ändå...?? Han kanske har läst diskussionerna men bara tycker att det är kul?
Iaf så är det precis så jag menar - en moderator skulle inte vara
När vi talar om trollen dök han upp någon helt annan stans... Det kanske är så att vi har ett litet problem här ändå...?? Han kanske har läst diskussionerna men bara tycker att det är kul?
Iaf så är det precis så jag menar - en moderator skulle inte vara
Quote from Jan Lundquist on 7 January 2007, 20:47Silva;
Då kanman ha en draveltråd 😀 Då vet man vad som väntas när man öppnar tråden 😉
Silva;
Då kanman ha en draveltråd 😀 Då vet man vad som väntas när man öppnar tråden 😉
Quote from Zsuzsi Zsédely on 7 January 2007, 20:50>Gazzah, det finns ju gruppadministratörer!
Olle sköter om den här tråden!
Visst, han har massor att göra, och sköter det galant!
Men han kan ju ta in en stand in i gruppen!!>Stina! Är du seriös nu? Det går inte att ha en draveltråd! Hur skulle den se u
>Gazzah, det finns ju gruppadministratörer!
Olle sköter om den här tråden!
Visst, han har massor att göra, och sköter det galant!
Men han kan ju ta in en stand in i gruppen!!
>Stina! Är du seriös nu? Det går inte att ha en draveltråd! Hur skulle den se u
Quote from Lena O on 7 January 2007, 22:11J-E;
i dagsläget tror jag att en Administratör kan bara göra den gruppen han/hon skapade sluten eller ej och välja att alla kan lägga in kalenderhändelse, eller sig själv, eller ingen alls ... och där sluta deras befogenheter.och som du säga, inte fel a
J-E;
i dagsläget tror jag att en Administratör kan bara göra den gruppen han/hon skapade sluten eller ej och välja att alla kan lägga in kalenderhändelse, eller sig själv, eller ingen alls ... och där sluta deras befogenheter.
och som du säga, inte fel a
Quote from Fredrik Närenfors on 7 January 2007, 22:58Inga sidor. Hjälp!!!!!!!!!
Självklart ska allt ligga på en och samma sida så att man bara behöver scrolla uppåt för att kolla vad någon sa tidigare.
Däremot ska man självklart hamna direkt på första olästa inlägget. Men det måste också då synas vad diskus
Inga sidor. Hjälp!!!!!!!!!
Självklart ska allt ligga på en och samma sida så att man bara behöver scrolla uppåt för att kolla vad någon sa tidigare.
Däremot ska man självklart hamna direkt på första olästa inlägget. Men det måste också då synas vad diskus
Quote from Camilla Höög on 8 January 2007, 00:51Rubriken på diskussionen står i titelraden till webbläsaren allra allra längst upp till vänster.
Rubriken på diskussionen står i titelraden till webbläsaren allra allra längst upp till vänster.
Quote from Fredrik Närenfors on 8 January 2007, 02:32(#) ja det gör den ju 🙂 Det har jag tammesjutton aldrig sett förut.
Tack och bock.
Nästan så jag fick lust att lägga ut en alldeles nyritad runda i diskussionen bara för att visa min glädje (H)
(#) ja det gör den ju 🙂 Det har jag tammesjutton aldrig sett förut.
Tack och bock.
Nästan så jag fick lust att lägga ut en alldeles nyritad runda i diskussionen bara för att visa min glädje (H)