Quote from Therese Woodhill on 24 February 2007, 13:08Moderator är nog något som kunde behövas här har jag själv fått erfara.
Klart skall det vara strika regler för hur man skall fungera som moderator och det handlar väl om mest sunt förnuft. Ioförsig så är sunt förnuft en delad mening. Svårt att lägga regla
Moderator är nog något som kunde behövas här har jag själv fått erfara.
Klart skall det vara strika regler för hur man skall fungera som moderator och det handlar väl om mest sunt förnuft. Ioförsig så är sunt förnuft en delad mening. Svårt att lägga regla
Quote from Lena O on 24 February 2007, 13:14Glöm inte att en del av oss faktist känner varandra IRL också.
Det som kan tolkas som stoddig/elak kan vara en internt skämt. 😀
Glöm inte att en del av oss faktist känner varandra IRL också.
Det som kan tolkas som stoddig/elak kan vara en internt skämt. 😀
Quote from Therese Woodhill on 24 February 2007, 13:15Gary, bra du uppmärksamma oss på det. Det är ju en svår tolkning men sådan saker kanske skulle kunna lösas med att den som kommer att låsa tråden först ger detta tillkänna eller att man helt enkelt om man känner att tråden gått över styr och på det sättet
Gary, bra du uppmärksamma oss på det. Det är ju en svår tolkning men sådan saker kanske skulle kunna lösas med att den som kommer att låsa tråden först ger detta tillkänna eller att man helt enkelt om man känner att tråden gått över styr och på det sättet
Quote from Stella Nelson on 24 February 2007, 14:33Jag önskar mig i alla fall möjligheten att ta bort trådar från "min" grupp.
99,9% av de trådar som skrivs i "min grupp" skrivs i informationssyfte och blir efter att tag helt inaktuella - och jag skulle vilja ta bort dom då för att hålla diskusionssidan
Jag önskar mig i alla fall möjligheten att ta bort trådar från "min" grupp.
99,9% av de trådar som skrivs i "min grupp" skrivs i informationssyfte och blir efter att tag helt inaktuella - och jag skulle vilja ta bort dom då för att hålla diskusionssidan
Quote from Mikael Wik on 24 February 2007, 16:15Jag kan inte annat än hålla med om den som startade tråden. Jag tycker oxå det är väldigt irriterande när man börjar skriva om nåt eller frågar nåt så börjar folk flamsa ur. Kommer det upp att det finns nya inlägg i en tråd jag är intresserad av så vill j
Jag kan inte annat än hålla med om den som startade tråden. Jag tycker oxå det är väldigt irriterande när man börjar skriva om nåt eller frågar nåt så börjar folk flamsa ur. Kommer det upp att det finns nya inlägg i en tråd jag är intresserad av så vill j
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 23:23well....
går det att "avboka" en diskussion nu då?(var det inte det tråden handlade om?)
jag vill veta.
(och ha en sådan funktion)
well....
går det att "avboka" en diskussion nu då?
(var det inte det tråden handlade om?)
jag vill veta.
(och ha en sådan funktion)
Quote from Camilla Höög on 12 May 2007, 09:14Det finns ingen sådan funktion. En kompis går alltid till sammanställningen av olästa inlägg och klickar bort de som han inte är intresserad av innan han börjar läsa. Jag däremot går igenom varenda en.
Det finns ingen sådan funktion. En kompis går alltid till sammanställningen av olästa inlägg och klickar bort de som han inte är intresserad av innan han börjar läsa. Jag däremot går igenom varenda en.