Quote from Guest on 24 January 2006, 09:22Era bästa knep och era vanligaste förhinder? Eller inga alls?
Era bästa knep och era vanligaste förhinder? Eller inga alls?
Quote from Urban Nilsson on 24 January 2006, 09:32Tränar mest löpning. Det är enklare att dra på sig kläderna och dra ut i spåret inom 5 minuter än att ta sig till ett gym, byta om, träna, duscha, byta om och ta sig hem.
Det blir oftast på kvällarna när barnen somnat (ca 20:00). Det kan vara tufft iblan
Tränar mest löpning. Det är enklare att dra på sig kläderna och dra ut i spåret inom 5 minuter än att ta sig till ett gym, byta om, träna, duscha, byta om och ta sig hem.
Det blir oftast på kvällarna när barnen somnat (ca 20:00). Det kan vara tufft iblan
Quote from Emma Sjöberg on 24 January 2006, 11:55En lösning kan vara att träna med barnen. Nu har jag två som är tonåringar så det är ju en fördel. Dessutom kan dom eller någon av dom vara hemma med sonen om det är en längre cykelrunda på gång.
Annars är ju trainer en lösning!Inte är det lätt inte.
En lösning kan vara att träna med barnen. Nu har jag två som är tonåringar så det är ju en fördel. Dessutom kan dom eller någon av dom vara hemma med sonen om det är en längre cykelrunda på gång.
Annars är ju trainer en lösning!
Inte är det lätt inte.
Quote from Urban Nilsson on 24 January 2006, 14:53Mina barn är 3,5 och 1,5 och skulle nog inte fixa maten själva 😉
Näe. Visserligen är det som ett pass på SATS att rodda med två små men ska man träna blir det till och från jobbet eller efter läggning.
Min stor gillar i och för sig att vara "hantel" nä
Mina barn är 3,5 och 1,5 och skulle nog inte fixa maten själva 😉
Näe. Visserligen är det som ett pass på SATS att rodda med två små men ska man träna blir det till och från jobbet eller efter läggning.
Min stor gillar i och för sig att vara "hantel" nä
Quote from Funbeat user on 24 January 2006, 15:11Mina är fyra år och nio månader, hittills har det bara varit att glömma gymmet; promenader med Lillan i sjal eller vagn och så F&S mammabarngympa (bara ett pass i veckan), eller eget hopplock på vardagsrumsgolvet. Försökte köra min pilates-dvd i helgen nä
Mina är fyra år och nio månader, hittills har det bara varit att glömma gymmet; promenader med Lillan i sjal eller vagn och så F&S mammabarngympa (bara ett pass i veckan), eller eget hopplock på vardagsrumsgolvet. Försökte köra min pilates-dvd i helgen nä
Quote from Emma Sjöberg on 24 January 2006, 15:28Ähum... jag fick en liten film förra veckan som handlade om yoga och ett litet gulligt spädbarn som kröp omkring mamma när hon står på huvudet och tröjan faller ner.. 🙂
Nån som sett den?
Tyvärr så funkar det inte att klistra in filmen här... sorry!
Ähum... jag fick en liten film förra veckan som handlade om yoga och ett litet gulligt spädbarn som kröp omkring mamma när hon står på huvudet och tröjan faller ner.. 🙂
Nån som sett den?
Tyvärr så funkar det inte att klistra in filmen här... sorry!
Quote from Funbeat user on 24 January 2006, 15:47Låter som en kul film, tyvärr inte sett den.
Nej, man får hitta saker att göra där barn kan vara med på olika sätt.
Låter som en kul film, tyvärr inte sett den.
Nej, man får hitta saker att göra där barn kan vara med på olika sätt.
Quote from Per-Ola Hedlund on 24 January 2006, 17:50Hej
Mina stora är 10 och 7 år, och bebisen född i augusti, så om man inte ska köra de stora till innebandy, fotboll, scouterna, cello, bild eller tennis, då ska de på kalas.. Däremellan ammar jag den lilla fuldt.
Träning blir för mig 2x mamma/barn på gy
Hej
Mina stora är 10 och 7 år, och bebisen född i augusti, så om man inte ska köra de stora till innebandy, fotboll, scouterna, cello, bild eller tennis, då ska de på kalas.. Däremellan ammar jag den lilla fuldt.
Träning blir för mig 2x mamma/barn på gy
Quote from Urban Nilsson on 24 January 2006, 18:34Jag säger bara: löpning! Det funkar klockrent med barn.
Jag säger bara: löpning! Det funkar klockrent med barn.
Quote from Jan Lundquist on 24 January 2006, 20:24Det hjälper ju inte Daniel om man inte tycker det är kul!
Själv så skiftar maken och jag så vi kan träna några dagar i veckan. Då försöker jag köra några pass efter jobbet och kanske något på helgen, om det inte är längdskidsäsong som nu då!
Det hjälper ju inte Daniel om man inte tycker det är kul!
Själv så skiftar maken och jag så vi kan träna några dagar i veckan. Då försöker jag köra några pass efter jobbet och kanske något på helgen, om det inte är längdskidsäsong som nu då!