Quote from Funbeat user on 8 December 2006, 10:41(L)HBT?(L)
(L)HBT?(L)
Quote from Karolina Bergsten on 8 December 2006, 12:57Visst är det så att huvudsaken att de är friska men man ville ju ha lite blandat... 😉
Min man har fyra döttrar å en son och ibland så tycker jag mig märka att fader å son har ett speciellt band... men jag vet inte. Kan ju vara det att de är i minioritet
Visst är det så att huvudsaken att de är friska men man ville ju ha lite blandat... 😉
Min man har fyra döttrar å en son och ibland så tycker jag mig märka att fader å son har ett speciellt band... men jag vet inte. Kan ju vara det att de är i minioritet
Quote from Matts Asplund on 8 December 2006, 14:10en jobbar kompis sa en gång att de är bättre med döttrar, för svärsöner är lättare att få hjälp av:D..........fast visst skulle de va kuligt med en kille oxå, mina tjejer är bara 4 & 2 år så de är nog inte så stor skillnad just nu......men nästa är en six
en jobbar kompis sa en gång att de är bättre med döttrar, för svärsöner är lättare att få hjälp av:D..........fast visst skulle de va kuligt med en kille oxå, mina tjejer är bara 4 & 2 år så de är nog inte så stor skillnad just nu......men nästa är en six
Quote from Karolina Bergsten on 8 December 2006, 14:29Pappor brukar vara väldigt nojiga över sina döttrar när de är i tonåren... 🙂 Deras små prinsessor blir stora... Men när de kommer hem med en trevlig svärson så känner de sig trygga igen 🙂 speciellt om svärsonen kan var till lite nytta 🙂
Pappor brukar vara väldigt nojiga över sina döttrar när de är i tonåren... 🙂 Deras små prinsessor blir stora... Men när de kommer hem med en trevlig svärson så känner de sig trygga igen 🙂 speciellt om svärsonen kan var till lite nytta 🙂
Quote from Funbeat user on 8 December 2006, 15:15Välkommen Anders!
Nej man ska ju helst inte "önska sig" ... men man kan ju undra om det är ngt man missar. Tänkte också att det säkert var en kille till när jag väntade Lillan men sedan allteftersom graviditeten gick började jag tänka flicka - och det var
Välkommen Anders!
Nej man ska ju helst inte "önska sig" ... men man kan ju undra om det är ngt man missar. Tänkte också att det säkert var en kille till när jag väntade Lillan men sedan allteftersom graviditeten gick började jag tänka flicka - och det var