Quote from Emma Sjöberg on 6 February 2006, 15:44LingLing: Det var den jag syftade på i Piggelin 😉
LingLing: Det var den jag syftade på i Piggelin 😉
Quote from Funbeat user on 6 February 2006, 21:58🙂 Silva; Titta på ditt inlägg ca 15 inlägg före i den här tråden!
🙂 Silva; Titta på ditt inlägg ca 15 inlägg före i den här tråden!
Quote from Emma Sjöberg on 6 February 2006, 22:21*rodnar*
Ähum.. ja jag vet nog inte riktigt vad jag surrar om.
Säger ju att det snurrar som attan i skallen..
Ska vara hemma från jobbet i morgon med! *lovar*
*rodnar*
Ähum.. ja jag vet nog inte riktigt vad jag surrar om.
Säger ju att det snurrar som attan i skallen..
Ska vara hemma från jobbet i morgon med! *lovar*
Quote from Urban Nilsson on 27 November 2006, 20:51Välkomna hit! Är ju rubriken på denna tråd. Passar extra bra idag när 3:e sonen kom klockan 09:49. 54 cm och 4275 gr. Första värken reggad klockan 08:00, 09:15 på SÖS, krystvärkar klockan 09:45. Snabb kille! Blir nog långdistansare 🙂
Välkomna hit! Är ju rubriken på denna tråd. Passar extra bra idag när 3:e sonen kom klockan 09:49. 54 cm och 4275 gr. Första värken reggad klockan 08:00, 09:15 på SÖS, krystvärkar klockan 09:45. Snabb kille! Blir nog långdistansare 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2006, 21:06Stort grattis Daniel! Alltid lika kul med nytt smått sött eller hur?
Stort grattis Daniel! Alltid lika kul med nytt smått sött eller hur?
Quote from Catharina Brattlin on 27 November 2006, 21:08Stort grattis Daniel. Bra jobbat båda två.
Ja, det var snabbt må jag säga. Min andre son tog fyra timmar på sig, vilket ansågs vara en snabb förlossning. Er måste ha varit ultrasnabb!!!
Stort grattis Daniel. Bra jobbat båda två.
Ja, det var snabbt må jag säga. Min andre son tog fyra timmar på sig, vilket ansågs vara en snabb förlossning. Er måste ha varit ultrasnabb!!!
Quote from Funbeat user on 27 November 2006, 21:11Vår första tog god tid på sej att hitta ut, men nummer två gick desto kvickare. Vi tog bilen till BB och jag la i parkeringsavgift för 4 timmar. Slöseri med pengar visade det sej eftersom grabben var ute efter två timmar. Hela dagen förstörd. 🙂
Vår första tog god tid på sej att hitta ut, men nummer två gick desto kvickare. Vi tog bilen till BB och jag la i parkeringsavgift för 4 timmar. Slöseri med pengar visade det sej eftersom grabben var ute efter två timmar. Hela dagen förstörd. 🙂
Quote from Urban Nilsson on 27 November 2006, 21:11Jo, de är ju väldigt söta. Luktar gott gör de också 🙂
Det är den snabbaste förlossningen jag hört om. 4 minuter med krystvärkar. Jag tror tjejen hann med 6-7 st innan han kom.
Jag snubblade in från skolan (cyklade så klart) 15 minuter innan.
Jo, de är ju väldigt söta. Luktar gott gör de också 🙂
Det är den snabbaste förlossningen jag hört om. 4 minuter med krystvärkar. Jag tror tjejen hann med 6-7 st innan han kom.
Jag snubblade in från skolan (cyklade så klart) 15 minuter innan.
Quote from Karolina Bergsten on 28 November 2006, 08:23Grattis till lillkillen Daniel!
Har själv fått tre barn som haft väldigt bråttom (ca 40 min, 20 min på BB å den sista hann vi inte ens in med!). Skönt på sitt sätt (tänker på alla skräckförlosningar på flera dygn som mina vänninor brukar "skryta" om) men
Grattis till lillkillen Daniel!
Har själv fått tre barn som haft väldigt bråttom (ca 40 min, 20 min på BB å den sista hann vi inte ens in med!). Skönt på sitt sätt (tänker på alla skräckförlosningar på flera dygn som mina vänninor brukar "skryta" om) men
Quote from Christer Heinbäck on 28 November 2006, 08:56Grattis!!!
Mysigt med bebis...
Sandra - som har 2 grabbar och det räcker gott.
Grattis!!!
Mysigt med bebis...
Sandra - som har 2 grabbar och det räcker gott.