Quote from Urban Nilsson on 24 January 2006, 20:28SATS har ju dessutom barnpassning på en del ställen. Flera här i stockholm. Väldigt bra barnaktiviteter enligt en vän som nyttjar det. Ungarna frågar när mamma ska träna igen så de får följa med dit.
Korten är ju läskigt dyra bara.
SATS har ju dessutom barnpassning på en del ställen. Flera här i stockholm. Väldigt bra barnaktiviteter enligt en vän som nyttjar det. Ungarna frågar när mamma ska träna igen så de får följa med dit.
Korten är ju läskigt dyra bara.
Quote from Bengt Askerfelt on 24 January 2006, 21:10Hej!
Jag ammar fortfarande; lillan är 4 månader och nu känner jag att jag vill komma igång. Jag har bokat pass på Friskis & Svettis en 2-3 gånger nu men avbokat dem varje gång pga att jag inte hunnit iväg. Imorgon SKA jag komma iväg! Mitt största hinder ä
Hej!
Jag ammar fortfarande; lillan är 4 månader och nu känner jag att jag vill komma igång. Jag har bokat pass på Friskis & Svettis en 2-3 gånger nu men avbokat dem varje gång pga att jag inte hunnit iväg. Imorgon SKA jag komma iväg! Mitt största hinder ä
Quote from Linda Ryen on 25 January 2006, 11:53Har själv 2 tonåringar nu så det är inget problem längre, men när det var mindre och jag ville ut och springa brukade de få cykla bredvid när jag sprang. Kanske inte alltid så populärt men ibland får även barnen offra sig när vuxna behöver göra saker.
N
Har själv 2 tonåringar nu så det är inget problem längre, men när det var mindre och jag ville ut och springa brukade de få cykla bredvid när jag sprang. Kanske inte alltid så populärt men ibland får även barnen offra sig när vuxna behöver göra saker.
N
Quote from Catharina Brattlin on 26 January 2006, 21:42Jag har två killar på 6,5 år och 2,5 år och dessutom turen att vara gift med en man som liksom jag tycker det är viktigt att hålla sig iform. Både kropp och knopp mår bra av det. Så vi turas om med träningen på kvällarna. Han går iväg på badminton, inneba
Jag har två killar på 6,5 år och 2,5 år och dessutom turen att vara gift med en man som liksom jag tycker det är viktigt att hålla sig iform. Både kropp och knopp mår bra av det. Så vi turas om med träningen på kvällarna. Han går iväg på badminton, inneba
Quote from Bengt Askerfelt on 26 January 2006, 23:12Sylvia, det låter praktiskt att ha en träningsintresserad partner! Min man är normalviktig och tycker sig därför inte ha något behov av att träna och tar t.o.m bilen till affären, som ligger ca 250 m bort... Jag skulle vilja att han började träna på gym d
Sylvia, det låter praktiskt att ha en träningsintresserad partner! Min man är normalviktig och tycker sig därför inte ha något behov av att träna och tar t.o.m bilen till affären, som ligger ca 250 m bort... Jag skulle vilja att han började träna på gym d
Quote from Catharina Brattlin on 27 January 2006, 19:26Tack Janni, för Ditt inlägg.
Jag kan ju hålla med om att ta bilen 250 meter är lite slött, men å andra sidan försöker Du ju få igång Din man. Vem vet, Du kanske lyckas.
Vidare måste jag ge Dig en stor eloge för att försöka träna trots att Du ammar. Jag
Tack Janni, för Ditt inlägg.
Jag kan ju hålla med om att ta bilen 250 meter är lite slött, men å andra sidan försöker Du ju få igång Din man. Vem vet, Du kanske lyckas.
Vidare måste jag ge Dig en stor eloge för att försöka träna trots att Du ammar. Jag
Quote from Lda D on 27 January 2006, 20:59Som någon tidigare nämnt har ju Sats barnpassning, men för oss med riktigt små har de även babygympa. Bebisen ligger bredvid step-brädan, perfekt om man behöver amma mitt i! Jag är ensam med min 11 v son så det här blir nog mitt sätt att träna tills jag k
Som någon tidigare nämnt har ju Sats barnpassning, men för oss med riktigt små har de även babygympa. Bebisen ligger bredvid step-brädan, perfekt om man behöver amma mitt i! Jag är ensam med min 11 v son så det här blir nog mitt sätt att träna tills jag k
Quote from Bengt Askerfelt on 27 January 2006, 22:14Aha, där fick jag svar på mina undringar om Sats babygympa; jag frågade om just det i en annan diskussion 🙂
Sylvia; jo maken har ju barnen när jag är iväg och tränar och det finns ett litet utpumpat mjölkförråd men lillan är inte så van vid flaska. Jag
Aha, där fick jag svar på mina undringar om Sats babygympa; jag frågade om just det i en annan diskussion 🙂
Sylvia; jo maken har ju barnen när jag är iväg och tränar och det finns ett litet utpumpat mjölkförråd men lillan är inte så van vid flaska. Jag
Quote from Funbeat user on 5 February 2006, 16:57http://www.badmash.org/videos/videos_flv.php?v=yoga384K_Stream.flv&t=Yoga-ga
Hittade länk på annat forum; Känsliga varnas.
http://www.badmash.org/videos/videos_flv.php?v=yoga384K_Stream.flv&t=Yoga-ga
Hittade länk på annat forum; Känsliga varnas.
Quote from Urban Nilsson on 6 February 2006, 08:09Ha ha ha! Grymt bra!
--------
För er med lite äldre barn: http://www.minimaran.se/start/
Ha ha ha! Grymt bra!
--------
För er med lite äldre barn: http://www.minimaran.se/start/