Quote from Funbeat user on 28 November 2006, 10:33Grattis till din lilla sötnos! (Klart han är söt och luktar gott!)
Jo det där låter lite brått, fast en del går det fortare och fortare för. Själv blev jag igångsatt sist, och först hände inget sedan hände inget och så satte de dropp och inget hände (tyck
Grattis till din lilla sötnos! (Klart han är söt och luktar gott!)
Jo det där låter lite brått, fast en del går det fortare och fortare för. Själv blev jag igångsatt sist, och först hände inget sedan hände inget och så satte de dropp och inget hände (tyck
Quote from Nina Schmidt on 28 November 2006, 14:09Grattis Daniel!!! Shit, vilken tur att du han in....har du racerhoj....?
Oj, är det överskott på grabbar hos funbeat-föräldrarna? Jag har en av varje, pojke 11 år och flicka 8 år (långsamma båda två...2 veckor över tiden och igångsättning...).
Grattis Daniel!!! Shit, vilken tur att du han in....har du racerhoj....?
Oj, är det överskott på grabbar hos funbeat-föräldrarna? Jag har en av varje, pojke 11 år och flicka 8 år (långsamma båda två...2 veckor över tiden och igångsättning...).
Quote from Funbeat user on 28 November 2006, 14:16Mammor med mkt testosteron? Jag har iaf en av varje jag med., inte snabba ut, blivit igångsatt efter att ha gått över tiden med jättebebis ("högfungerande moderkaka & livmoder ..."), fått igångsättning på bf efter indikationer om ny bamsing ...
Mammor med mkt testosteron? Jag har iaf en av varje jag med., inte snabba ut, blivit igångsatt efter att ha gått över tiden med jättebebis ("högfungerande moderkaka & livmoder ..."), fått igångsättning på bf efter indikationer om ny bamsing ...
Quote from Fredrik Johansson on 28 November 2006, 14:39Jag har två killar. Lååååångsamma ut.
Jag har två killar. Lååååångsamma ut.
Quote from Jan Lundquist on 28 November 2006, 14:59Grattis Daniel 🙂
Jag har också två killar. Relativt snabba. Den ena hade så bråttom så han tittade ut 5 v för tidigt..
Grattis Daniel 🙂
Jag har också två killar. Relativt snabba. Den ena hade så bråttom så han tittade ut 5 v för tidigt..
Quote from Matts Asplund on 28 November 2006, 16:32Grattis daniel! 🙂 mysigt med smått.....
själv har jag 2 tjejer...men har på känn att nästa är en sixten!
Grattis daniel! 🙂 mysigt med smått.....
själv har jag 2 tjejer...men har på känn att nästa är en sixten!
Quote from Urban Nilsson on 28 November 2006, 20:41Mamman är nöjd. Ett stygn och bra kontakt hela tiden. Nu kommer del 2, få bröderna att gilla läget.
Mamman är nöjd. Ett stygn och bra kontakt hela tiden. Nu kommer del 2, få bröderna att gilla läget.
Quote from Funbeat user on 8 December 2006, 08:45Grattis Daniel, från en trebarnsfar till en annan (t+)
"Föräldrar som tänar" Varför har jag missat denna grupp?
-Johan. Jag hoppades på en "Jack" efter två tjejer, men det blev en tjej till 🙁 😉
Men det var ju av egoistiska skäl, att få uppleva en
Grattis Daniel, från en trebarnsfar till en annan (t+)
"Föräldrar som tänar" Varför har jag missat denna grupp?
-Johan. Jag hoppades på en "Jack" efter två tjejer, men det blev en tjej till 🙁 😉
Men det var ju av egoistiska skäl, att få uppleva en
Quote from Urban Nilsson on 8 December 2006, 10:00Jag ville också ha en av den andra sorten men är faktiskt inte särskilt besviken. Jag hade läst på ett tidigt stadium att par med 2-3 av samma sort oftast får ytterligare en av det könet. Tre killar blir inte så tokigt ändå.
Men målet är ju någonstans tr
Jag ville också ha en av den andra sorten men är faktiskt inte särskilt besviken. Jag hade läst på ett tidigt stadium att par med 2-3 av samma sort oftast får ytterligare en av det könet. Tre killar blir inte så tokigt ändå.
Men målet är ju någonstans tr
Quote from Fredrik Johansson on 8 December 2006, 10:32Vilken är den tredje sorten? 😉
Vilken är den tredje sorten? 😉