Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFöräldrar som tränar ...Välkomna hit!
You need to log in to create posts and topics.

Grattis till din lilla sötnos! (Klart han är söt och luktar gott!)
Jo det där låter lite brått, fast en del går det fortare och fortare för. Själv blev jag igångsatt sist, och först hände inget sedan hände inget och så satte de dropp och inget hände (tyck

Grattis Daniel!!! Shit, vilken tur att du han in....har du racerhoj....?
Oj, är det överskott på grabbar hos funbeat-föräldrarna? Jag har en av varje, pojke 11 år och flicka 8 år (långsamma båda två...2 veckor över tiden och igångsättning...).

Mammor med mkt testosteron? Jag har iaf en av varje jag med., inte snabba ut, blivit igångsatt efter att ha gått över tiden med jättebebis ("högfungerande moderkaka & livmoder ..."), fått igångsättning på bf efter indikationer om ny bamsing ...

Jag har två killar. Lååååångsamma ut.

Grattis Daniel 🙂

Jag har också två killar. Relativt snabba. Den ena hade så bråttom så han tittade ut 5 v för tidigt..

Grattis daniel! 🙂 mysigt med smått.....
själv har jag 2 tjejer...men har på känn att nästa är en sixten!

Mamman är nöjd. Ett stygn och bra kontakt hela tiden. Nu kommer del 2, få bröderna att gilla läget.

Grattis Daniel, från en trebarnsfar till en annan (t+)

"Föräldrar som tänar" Varför har jag missat denna grupp?

-Johan. Jag hoppades på en "Jack" efter två tjejer, men det blev en tjej till 🙁 😉

Men det var ju av egoistiska skäl, att få uppleva en

Jag ville också ha en av den andra sorten men är faktiskt inte särskilt besviken. Jag hade läst på ett tidigt stadium att par med 2-3 av samma sort oftast får ytterligare en av det könet. Tre killar blir inte så tokigt ändå.
Men målet är ju någonstans tr

Vilken är den tredje sorten? 😉