Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu kör vi!

Beta-intresset är stort (drygt 100 pers). I första vändan släpper vi på de första 10 personerna. Om någon show-stopper-bug dyker upp behöver den därmed inte drabba 100 pers. Om några dagar släpper vi på fler testare.

Använd gärna den här tråd

Börjar väl med en jättedum fråga: om man har alternativet att importera från Garmin connect, är man med i betatestet, eller felsöker jag förgäves varför listan är tom? 🙂

Min lista är tom, ska den vara det?
Rimligtvis borde jag ha åtminstone ett pass från idag i listan, eller hur fungerar det?

Grejtans!
Här är resultatet av mitt första försök
1. Ändrade inställningar till "Hämta mina pass automatiskt" och sparade
2. Skapade ett dummypass på min 920xt och skickade upp resultatet till Garmin
3. Passet syns i listan över "Senaste hämtningarna" men

Ni är ju snabba som illrar =)

Inläsningen från Garmin aktiveras inte förrän man har laddat upp minst ett pass till Garmin Connect efter det att man har kopplat ihop kontona.

@Fredrik: Ditt pass håller jag på och tittar närmare på. Det har skickats från

Komplettering:
När kopplingen är aktiverad skickar Garmin även lite historik. Vi tar hand om historiken om passen är daterade idag. Men ibland kan det ta ett tag innan historiken dyker upp. Det har hänt att det har gått flera timmar innan Garmin har skick

Perfekt då har jag kopplat kontona. Får vi se imorgon om det funkar.

Kanoners!

Då ska jag genast köra mitt styrkepass och tanka upp det till GC så ska vi se vad som händer! Hörs om en timme! 😉

Nu har jag släppt på ytterligare 10 betatestare.

Fredriks "problem-pass" är nu importerat. Tummen upp till Fredrik som hittade första buggen (t+)