Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNya joggare 2009Välkomna
You need to log in to create posts and topics.

Ja visst kommer du klara det Malin 🙂

Malin - Det kommer du att fixa !! 🙂

Hur många veckor är det totalt?

Malin - jag förstår hur du tänker, man kikar på programmet och tänker "Shit!", men när du väl är där så kommer det fungera toppen. Har du fixat 12 minuter kommer du fixa 15 minuter, du har ju lagrat muskler sedan det löppasset!

Sedan tänker jag så här..

Susse < haha fet o fet....jag gillar mina 96 kilo ska bara omfördela dom lite till.
Känner att man rasar rätt mycket i vikt av löpningen,vägde över 100 för bara 3-4 månader sen 🙂

Jag blir så vansinnigt hungrig efter att jag tränat. Vaknar ibland på natten och MÅSTE ha mat! Så var det inte förut. Kan inte påstå att jag går ner i vikt men jag tror det omfördelas lite...

Jag äter tamejtusan HELA TIDEN sen jag har börjat träna regelbundet!?

Å andra sidan så har jag inte gått upp ett smack i vikt sen jag nådde min målvikt veckan efter påsk i år och då tänker jag:

Shit! Vad hade jag vägt om jag INTE hade ätit hela tiden nu

Hej!

Jag lärde mig springa 2006, men jag hoppas att jag får vara med här ändå, eftersom jag nu under hösten blir tvungen att "börja om" igen efter min graviditet.

Jag är 171 cm lång, väger just nu 103 kg (inklusive bäbis+annat graviditetsrelaterat). Ja

Tack alla för peppningen,
Jo jag tror nog också att jag kommer att klara det. Jag är VÄLDIGT tjurig, men jag skulle inte se det som någon större katastrof om jag inte gjorde det heller. men folk säger ju att "om man kan springa 5 km på 30 minuter klarar m

Jenny: Ja jag tycker nog att du kan klassa in i gruppen 🙂

bullen71: Hurra! Jag har tjuvläst börja jogga-tråden sen början i princip, jag är så himla glad för alla som upptäcker att det går att lära sig att jogga och att så många mår bra av det också.

Det är en stor inspirationskälla och jag ser fram emot att