Quote from Magnus Gelang on 5 August 2009, 08:29Det måste klassas som core-träning,,,man är ju helt slut i magmusklerna efteråt 🙂
Är det ditt första barn?EDIT: Jag såg nu på din sida att det var dags för lillebror att komma så nej då är det ju inte ditt första barn 😀
Det måste klassas som core-träning,,,man är ju helt slut i magmusklerna efteråt 🙂
Är det ditt första barn?
EDIT: Jag såg nu på din sida att det var dags för lillebror att komma så nej då är det ju inte ditt första barn 😀
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 08:39Jenny . ett STORT grattis till dig...kanske hinner du inte ens läsa det här för du är på väg på ditt livs underbaraste "träningspass" 😀
Undrar egentligen vad man förbränner vid förlossningen?
Nu förstår jag att du har barn sedan tidigare på Bullens k
Jenny . ett STORT grattis till dig...kanske hinner du inte ens läsa det här för du är på väg på ditt livs underbaraste "träningspass" 😀
Undrar egentligen vad man förbränner vid förlossningen?
Nu förstår jag att du har barn sedan tidigare på Bullens k
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 22:46Tack Linda! Det vore kanske en bra idé att börja varva med t.ex lite spinning.
Började få ont i ena fästet vid knät när jag sprang så jag fick avbryta i förtid.
Släppte tack och lov när jag började gå. Ska nog prova att ha två dagar mellan löppassen/spin
Tack Linda! Det vore kanske en bra idé att börja varva med t.ex lite spinning.
Började få ont i ena fästet vid knät när jag sprang så jag fick avbryta i förtid.
Släppte tack och lov när jag började gå. Ska nog prova att ha två dagar mellan löppassen/spin
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 23:23Hurra! jag klarade det! 🙂
I kväll var jag ute på mitt 3x15 jogg med 2 min gång emellan. Det gick riktigt bra faktiskt. FASTÄN jag hade glömt ladda min mp3, så jag fick springa helt utan musik, annars brukar jag sätta igång den i slutet, när det börjar k
Hurra! jag klarade det! 🙂
I kväll var jag ute på mitt 3x15 jogg med 2 min gång emellan. Det gick riktigt bra faktiskt. FASTÄN jag hade glömt ladda min mp3, så jag fick springa helt utan musik, annars brukar jag sätta igång den i slutet, när det börjar k
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 23:26Heja Malin! (t+)
Är det något program som siktar på en mil du följer nu? Vilken nivå är du på då?
Heja Malin! (t+)
Är det något program som siktar på en mil du följer nu? Vilken nivå är du på då?
Quote from Magnus Gelang on 6 August 2009, 08:12Bra jobbat Malin 🙂
Bra jobbat Malin 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 08:29Kanonbra jobb Malin.
Kanonbra jobb Malin.
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 08:34marie: ja jag tror att det är ganska smart att göra det iaf 😀 så det blir lite avlastning och så. Det kommer du säkert klara av att springa! det håller vi tummarna för. annars är det ju som du säger, inte hela världen om man måste gå lite. huvudsaken är
marie: ja jag tror att det är ganska smart att göra det iaf 😀 så det blir lite avlastning och så. Det kommer du säkert klara av att springa! det håller vi tummarna för. annars är det ju som du säger, inte hela världen om man måste gå lite. huvudsaken är
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 09:33Superbra...vi visste ju att du skulle fixa det! 🙂
Sitter just nu och småsnörvlar lite. INTE bra...jag som är så löpsugen och det är träningsdag idag. Kanske hinner jag piggna till lite tills kvällen. Jag känner mig ju inte hängig eller särskilt medtag
Superbra...vi visste ju att du skulle fixa det! 🙂
Sitter just nu och småsnörvlar lite. INTE bra...jag som är så löpsugen och det är träningsdag idag. Kanske hinner jag piggna till lite tills kvällen. Jag känner mig ju inte hängig eller särskilt medtag
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 10:32Tack!
Jag följer iforms program för att springa en mil på 12 veckor. (programmet är 12 veckor menar jag 😉 före det följde jag 5 km programmet. Jag är inne på vecka 7 nu. Får ligga i ordentligt för att hinna klart programmet till Umemilen i mitten av sep
Tack!
Jag följer iforms program för att springa en mil på 12 veckor. (programmet är 12 veckor menar jag 😉 före det följde jag 5 km programmet. Jag är inne på vecka 7 nu. Får ligga i ordentligt för att hinna klart programmet till Umemilen i mitten av sep