Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNya joggare 2009Välkomna
You need to log in to create posts and topics.

Tobias: Ja du är nog yngst,,,,du är ju för katten yngre än 2 av mina barn 😀

Hej, allihop!
Kul med ett gruppmål. Här kommer en kort presentation av mig:

167 cm
Vikt ca 62kg.
Började springa på midsommardagen efter att jag lovat en kompis att vi skulle springa Lidingö Tjejmil.
Jag slutade röka 3/5 och började då gå 10 000 steg

Marie: Jag kombinerar löpningen med annan träning för att få en allsidig träning. Kan kanske vara därför som benen med blir starkare? Kanske.. Ingen expert på något vis, men kan tänka att det är lite därför!

Men du har ju jobbat på jättebra! Superduktig

Vad duktiga ni är som har slutat röka och snusa! Jag har också börjat den mentala träningen för att sluta röka. Jag slutade röka när jag blev gravid och höll sedan upp i nästan 4 år. Men för två år sen började jag dumt nog om!!:@
Är det fler på den här si

Malin: Tack. Oh vad typiskt att du började igen, men tyvärr är det väl ganska lätt att falla tillbaka, iaf till rökning har jag förstått.. Jag hade det lätt att sluta snusa, har alltid sagt att jag inte är beroende av det och det verkade jag inte vara hel

Marie vi är lika långa. Jag väger bara 20 kg mer. Är det bara jag som är fet här?

Javisst ja! Det är kraftig benstomme och muskler. (H)

Susse:
Det beror ju på vad du menar med fet... men jag har ju lätt 10kg överflöd på kroppen 😀

Linda B: Visst är vi fantastiska. (t+) Och alla andra också naturligtvis.

Och Malin visst har du vårt stöd. Du har ju redan gjort det en gång och det var inte så svårt. Eller hur? Det är bara att kämpa på. Behöver du lite mer hjälp med motivationen så lä

Tack Christian och Linda,
Jo, jag har faktiskt läst Carrs bok, (jobbar i bokhandel...), och den ÄR bra, den får en att inse att det inte finns någon "anledning" att röka. MEN, som de säger, rökning är ett större gift än en del narkotika, den lilla "rökdjä

Phu, börjar redan fasa för nästa joggingpass. Det är vecka 7 på spring 10 km,
15 min jogg, 2 gå, 15 min jogg, 2 gå, 15 min jogg, 2 gå.... Det längsta hittills är 3x12 minuter jogg med 2 gå emellan. Nåja, hoppas att det är som förut, att man fasar för det