Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 22:30Bullen och Staffan...det är den här ni menar va?
http://www.marathon.se/news/article.cfm?NewsId=8234
Bullen och Staffan...det är den här ni menar va?
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2009, 22:37Ja den är det. Fast jag gör oftast den stretchen med benen in under en stol, jag tycker den tar bättre då.
Ja den är det. Fast jag gör oftast den stretchen med benen in under en stol, jag tycker den tar bättre då.
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 22:43Den är det. Eftersom musklerna på framsida lår är lite korta på mig så måste jag ha skorna på när jag gör det, annars kommer liksom inte rumpan ner så långt att den pressar på hälarna,,,
Den är det. Eftersom musklerna på framsida lår är lite korta på mig så måste jag ha skorna på när jag gör det, annars kommer liksom inte rumpan ner så långt att den pressar på hälarna,,,
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 23:43Midnattsloppet går på Södermalm i Stockholm den 15e augusti. Det är alltså mindre än två veckor kvar och jag är sjuuuuuk. 🙁
Får trösta mig med att jag nyss var ute och mätte upp min "kilometer runt kvarteret" och kunde konstatera att den är 1 km och 16
Midnattsloppet går på Södermalm i Stockholm den 15e augusti. Det är alltså mindre än två veckor kvar och jag är sjuuuuuk. 🙁
Får trösta mig med att jag nyss var ute och mätte upp min "kilometer runt kvarteret" och kunde konstatera att den är 1 km och 16
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 00:20Jessie - Hoppas att det går bra för dig på midnattsloppet! ska hålla alla tmmar och tår för dig ! 🙂
Själv kunde jag inte låta bli att prova på 5km nu ikväll.. Skönt att springa när luften är sval.. Inledde med 2min gång osm uppvärmning och började jogga
Jessie - Hoppas att det går bra för dig på midnattsloppet! ska hålla alla tmmar och tår för dig ! 🙂
Själv kunde jag inte låta bli att prova på 5km nu ikväll.. Skönt att springa när luften är sval.. Inledde med 2min gång osm uppvärmning och började jogga
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 00:37Ja nu när ni skriver det! 😉
Tack för tipset. Att jag inte kom på det själv.
Är egentligen noggrann med stretchen när jag är på pass och har väl stretchat skapligt efter löpningen förut. Läste i våras Iform och Runners world´s löparböcker. Stod att det in
Ja nu när ni skriver det! 😉
Tack för tipset. Att jag inte kom på det själv.
Är egentligen noggrann med stretchen när jag är på pass och har väl stretchat skapligt efter löpningen förut. Läste i våras Iform och Runners world´s löparböcker. Stod att det in
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 06:26Woho! Bra jobbat Ida! (t+) 😀
Woho! Bra jobbat Ida! (t+) 😀
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 06:55Jag sprang ju Blodomloppet efter bara 1½ vecka på C25k-programmet och jag kände PRECIS som du Ida, att det var lättare än jag trott att springa 5km (jag sprang det iofs på 35 minuter, men ändå) och TROTS DET så var det inte ett dugg lättare att återgå til
Jag sprang ju Blodomloppet efter bara 1½ vecka på C25k-programmet och jag kände PRECIS som du Ida, att det var lättare än jag trott att springa 5km (jag sprang det iofs på 35 minuter, men ändå) och TROTS DET så var det inte ett dugg lättare att återgå til
Quote from Magnus Gelang on 3 August 2009, 09:01Ida: Bra jobbat, grattis 🙂
Jessie: Krya på dig.
Ida: Bra jobbat, grattis 🙂
Jessie: Krya på dig.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 09:42Rebecca Bullen ocg Jessie - Tack !! 🙂
Jessie - Nej.. intervallträningen är på nåt sätt jobbigare =) Men nu valde jag ju att testa att springa rätt sent igårkväll...drog ut runt 22.15.. skönt med lite svalare luft, skymning (här uppe iaf) och inte en mä
Rebecca Bullen ocg Jessie - Tack !! 🙂
Jessie - Nej.. intervallträningen är på nåt sätt jobbigare =) Men nu valde jag ju att testa att springa rätt sent igårkväll...drog ut runt 22.15.. skönt med lite svalare luft, skymning (här uppe iaf) och inte en mä