Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:47Karlar brukar slarva med det, min sambo tycker att stretching efter en "liten runda" är fjantigt.. "tjejigt" 🙂 Det kommer att kosta honom en dag! Jag stretchar alltid minst 5 min 🙂
Karlar brukar slarva med det, min sambo tycker att stretching efter en "liten runda" är fjantigt.. "tjejigt" 🙂 Det kommer att kosta honom en dag! Jag stretchar alltid minst 5 min 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:55Nej, inte nu för jag experimenterar hur stor skillnad det gör. Har läst så mycket olika vad man bör o inte så jag tänker testa för att få reda på det.
Nej, inte nu för jag experimenterar hur stor skillnad det gör. Har läst så mycket olika vad man bör o inte så jag tänker testa för att få reda på det.
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 20:10Hej hej Stefan! 🙂
Midnattsloppet har jag sett en hel del skriva om. Kan du inte berätta lite mer om när, var, hur. Det skulle vara intressant att veta lite mer.
Fredrik - aj, aj...du gör nog klokt att träna lite annat som du skriver. Hur långt har du
Hej hej Stefan! 🙂
Midnattsloppet har jag sett en hel del skriva om. Kan du inte berätta lite mer om när, var, hur. Det skulle vara intressant att veta lite mer.
Fredrik - aj, aj...du gör nog klokt att träna lite annat som du skriver. Hur långt har du
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2009, 21:35Annomoure: Är du säker på att det är träningsvärk du har på framsidan av benen? Och inte känningar av benhinnorna?
Jag tror aldrig att jag har haft träningsvärk på skenbenen.
Annomoure: Är du säker på att det är träningsvärk du har på framsidan av benen? Och inte känningar av benhinnorna?
Jag tror aldrig att jag har haft träningsvärk på skenbenen.
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 21:44Usch Bullen...skriv inte så där....det kan väl inte vara benhinnorna som spökar...inte efter så här få pass... (läs: tre futtiga)
Det var under de två första passen jag kände av dem, men nu under det tredje, igår, så kände jag ingenting under själva löpe
Usch Bullen...skriv inte så där....det kan väl inte vara benhinnorna som spökar...inte efter så här få pass... (läs: tre futtiga)
Det var under de två första passen jag kände av dem, men nu under det tredje, igår, så kände jag ingenting under själva löpe
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 21:52Annimoure:
Jag tror inte heller att det är benhinnorna, som du säger; inte efter så få pass 🙂
Man kan få "benhinne-känningar" om det är så att vadmuskulaturen är lite överansträngd och tight. Pröva stretcha så kan det värsta släppa. Sen så vet jag inte
Annimoure:
Jag tror inte heller att det är benhinnorna, som du säger; inte efter så få pass 🙂
Man kan få "benhinne-känningar" om det är så att vadmuskulaturen är lite överansträngd och tight. Pröva stretcha så kan det värsta släppa. Sen så vet jag inte
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 21:56Rebecca - känningarna fick jag när jag sprang enkom på asfalt, men jag ska försöka att springa på mer blandat underlag. 🙂
Nu stretchade jag järnet också som sagt och hittills har jag inte känt något alls.
Och...det är svårt att hålla reda på allas de
Rebecca - känningarna fick jag när jag sprang enkom på asfalt, men jag ska försöka att springa på mer blandat underlag. 🙂
Nu stretchade jag järnet också som sagt och hittills har jag inte känt något alls.
Och...det är svårt att hålla reda på allas de
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2009, 21:57Beklagar att din mamma gick bort i så unga år, det måste ha varit tungt för er barn 🙁
Och ang benhinnorna så kände jag av dem i början när jag började joggingträna.
Men så fick jag nån länk till en sida med lite olika övningar som stretchade just det s
Beklagar att din mamma gick bort i så unga år, det måste ha varit tungt för er barn 🙁
Och ang benhinnorna så kände jag av dem i början när jag började joggingträna.
Men så fick jag nån länk till en sida med lite olika övningar som stretchade just det s
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 22:01Annimoure: jag hade liknande besvär nu när jag började jogga. Det kan säkert finnas flera olika orsaker och flera olika lösningar. För mig hjälpte det dels att stretcha och dels att ha ortopediska inlägg. Sedan tror jag nog också att det hjälper när muskl
Annimoure: jag hade liknande besvär nu när jag började jogga. Det kan säkert finnas flera olika orsaker och flera olika lösningar. För mig hjälpte det dels att stretcha och dels att ha ortopediska inlägg. Sedan tror jag nog också att det hjälper när muskl
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2009, 22:06Ja just,,,den övningen som Staffan beskriver gör jag också ibland 🙂
Ja just,,,den övningen som Staffan beskriver gör jag också ibland 🙂