Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 13:40Hej hej på er.
Här kommer en kort presentation av mig.
Född: -74
Började springa 2009-03-26 två dagar efter att jag blivit en icke rökare.Mitt mål med att klara milen under 60 minuter klarade jag för någon vecka sedan.
Nu är målet främst att få ett jäm
Hej hej på er.
Här kommer en kort presentation av mig.
Född: -74
Började springa 2009-03-26 två dagar efter att jag blivit en icke rökare.
Mitt mål med att klara milen under 60 minuter klarade jag för någon vecka sedan.
Nu är målet främst att få ett jäm
Quote from Magnus Gelang on 3 August 2009, 13:59Vad beror det på tror du? Att tiden blir katastrof när du springer på ett nytt ställe?
Vad beror det på tror du? Att tiden blir katastrof när du springer på ett nytt ställe?
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 14:05Röklunger ;-).
Klart att den blir sämre när man inte känner "banan"(terängen) där man ska springa. Men det som troligtvis saknas är mer bakträning, mer kuperad teräng där jag springer normalt.
Men det är retligt att det ska skilja minst 1 min/km. 😉
./
Röklunger ;-).
Klart att den blir sämre när man inte känner "banan"(terängen) där man ska springa. Men det som troligtvis saknas är mer bakträning, mer kuperad teräng där jag springer normalt.
Men det är retligt att det ska skilja minst 1 min/km. 😉
./
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 15:33Kristian - min svärmor är min förebild...hon slutade röka i början på 80-talet och började springa dagen efter att hon slutat. Hon sprang varje dag och deltog även i några lopp. Idag springer hon inte längre, men hon går stavgång nästan en mil om dagen. V
Kristian - min svärmor är min förebild...hon slutade röka i början på 80-talet och började springa dagen efter att hon slutat. Hon sprang varje dag och deltog även i några lopp. Idag springer hon inte längre, men hon går stavgång nästan en mil om dagen. V
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 15:37Kristian - jag läste lite om dig på din översikt. Du gör fenomenala tider och vad skönt att kunna pricka av så många delmål. Varför upplever du att det är svårare med pulsmätaren att nå dina delmål?
Kristian - jag läste lite om dig på din översikt. Du gör fenomenala tider och vad skönt att kunna pricka av så många delmål. Varför upplever du att det är svårare med pulsmätaren att nå dina delmål?
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 15:40Härligt att du slutat röka. Jag slutade snusa för inte så längesen. Lite mer än en månadsen. Så det är med gött. 🙂 Jobba på! 😀
Härligt att du slutat röka. Jag slutade snusa för inte så längesen. Lite mer än en månadsen. Så det är med gött. 🙂 Jobba på! 😀
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 20:01hej alla glada 🙂
Det här känns som ett bra initiativ till grupp, jag har alltid läst börja jogga? gruppen, och den är ganska lik den här, kanske förutom att det är fler "rutinerade" som skriver också.men det är alltid kul med fler!
Kort presentation av
hej alla glada 🙂
Det här känns som ett bra initiativ till grupp, jag har alltid läst börja jogga? gruppen, och den är ganska lik den här, kanske förutom att det är fler "rutinerade" som skriver också.men det är alltid kul med fler!
Kort presentation av
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 20:08Åkte till Borlänge direkt efter att jag gick med så det dröjde lite 🙂 men här kommer en (kort) presentation om mig 😀
Född -94 (H) Jag är nog utan tvekan den yngsta i gruppen, eller?
Vikt och längd känns lite fånigt, men men.
~53kg (tror jag)
~175cm (
Åkte till Borlänge direkt efter att jag gick med så det dröjde lite 🙂 men här kommer en (kort) presentation om mig 😀
Född -94 (H) Jag är nog utan tvekan den yngsta i gruppen, eller?
Vikt och längd känns lite fånigt, men men.
~53kg (tror jag)
~175cm (
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 20:23Annimoure: Det har inte så mycket med pulsdelen som med GPS delen att göra.
ALLA de rundor jag sprungit skilde på ett par hundra meter vilket fick till följd att mina delmål inte klarades. 🙁Men visst jag kan göra hyfsade tider med de förutsättningar s
Annimoure: Det har inte så mycket med pulsdelen som med GPS delen att göra.
ALLA de rundor jag sprungit skilde på ett par hundra meter vilket fick till följd att mina delmål inte klarades. 🙁
Men visst jag kan göra hyfsade tider med de förutsättningar s
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 20:24Kristian: Tack^^ och detsamma till dig! Tänk så bra vi är. Både slutat snusa/röka OCH rör på oss.
Kristian: Tack^^ och detsamma till dig! Tänk så bra vi är. Både slutat snusa/röka OCH rör på oss.