Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNya joggare 2009Välkomna
You need to log in to create posts and topics.

Linda - Jo det är ju det som är bra då man följer ett program.. Det program jag följer är bara 2 pass i veckan.. om ett tag ska jag nog lägga in ett 3:e pass där jag gör lite som jag själv vill 🙂

Jag är jätte dålig på att komma mig ut om jag inte har sa

Ida- Det är bra att du känner att det är din grej 😀 Jag tror att det är ett mycket bra sätt för väldigt många! Tur att du gör lite som du vill.

hehe jag vet precis vad du menar! Det är skönt att kunna ha något att bocka av. Jag har gjort mig mitt eget

Jessie: Det är klart att man får uppmana att vara försiktig. Det är ju också precis det jag skriver, att jag har ökat distansen lite för fort. ;).

Nä skador är ju verkligen inget man/vi vill eftersträva! Fast jag har själv svårt att hålla igen. Som jag skrev tidigare fick jag ju problem i knäna vilket gjorde att jag inte vågade springa alls i 2-3 veckor. Det var skittrist rent ut sagt.

Men jag gil

Hej hej
Jag får väl också presentera mej då eftersom jag läser allt här 😉

Stefan,bor i stockholms södra förorter
31 år gammal ...1,79 lång och väger 94-95 kilo
Gått ner 6 kilo sen jag började jogga/gå i april i år 🙂
Målet i år är att ta sej runt midnat

Apropå skador och liknande.
Var ute igår. Gick bra men efter ca 10 minuter började vaderna att stelna snabbt.
Gick en bit och stannade sedan för att vila. Tog det säkra före det osäkra och avbröt.
Gjorde ett nytt försök idag, samma visa. Stelheten i vader

Fredrik < Jag har samma problem som du,det är vaderna som stoppar mej just nu 🙁 värker så in i H*****e när jag försöker springa.antar att vila e det enda som fungerar just nu

Stefan: Ja precis. Det är synd med just löpandet att det inte är bara att köra på hela tiden utan man måste även vara uppmärksam och tagga ner. Särskilt när det går bra.
Man vill ju göra sitt bästa jämt och det är nog ingen höjdare i längden. Tyvärr.

Ni stretchar väl ordentligt grabbar? 😉
Särskilt när vaderna känns så där och ni avbryter....

Jag tänkte samma som Jessie: Stretchar ni ordentligt?