Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 11:13hej jag får väl presentera mig med 😀
Linda 23år. 173cm väger 73,4 idag.
började springa.. 24/7.
I dagsläget springer jag 5,5km på 35 minuter.men hur funkar det här med gruppmål?
hej jag får väl presentera mig med 😀
Linda 23år. 173cm väger 73,4 idag.
började springa.. 24/7.
I dagsläget springer jag 5,5km på 35 minuter.
men hur funkar det här med gruppmål?
Quote from Susan Hartley on 2 August 2009, 11:56Vilket roligt initiativ!
Jag har varit medlem på Funbeat ett tag men har först nu börjat föra över min träning hit från jogg.se. Så det här är också mitt premiärinlägg på sidan.
Jag började jogga i slutet på april i år som uppvärmning i samband med gymb
Vilket roligt initiativ!
Jag har varit medlem på Funbeat ett tag men har först nu börjat föra över min träning hit från jogg.se. Så det här är också mitt premiärinlägg på sidan.
Jag började jogga i slutet på april i år som uppvärmning i samband med gymb
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 12:21Men hjälp vilken utveckling du gjort Johanna!
Vilken inspirationskälla du är till mig.Hur ofta har du joggat? Hur lade du upp din löpträning i början?
Vi pratar FYRA månader och du nu springer du sträcker som motsvarar halvmaror?
Om du fixar halvmaro
Men hjälp vilken utveckling du gjort Johanna!
Vilken inspirationskälla du är till mig.
Hur ofta har du joggat? Hur lade du upp din löpträning i början?
Vi pratar FYRA månader och du nu springer du sträcker som motsvarar halvmaror?
Om du fixar halvmaro
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2009, 12:31Johanna och Linda: Ni har ju båda ökat jättesnabbt,,,fattar inte hur ni klarar det 😀 Bra jobbat 🙂
Johanna och Linda: Ni har ju båda ökat jättesnabbt,,,fattar inte hur ni klarar det 😀 Bra jobbat 🙂
Quote from Susan Hartley on 2 August 2009, 12:33Annimoure: Om någon för 3-4 månader sedan hade sagt till mig att jag i slutet av juli skulle springa närmare 2 mil så hade jag skrattat denne rakt upp i ansiktet.
Dock tror jag inte att min kropp är riktigt färdig för sträckorna eftersom det spänner lit
Annimoure: Om någon för 3-4 månader sedan hade sagt till mig att jag i slutet av juli skulle springa närmare 2 mil så hade jag skrattat denne rakt upp i ansiktet.
Dock tror jag inte att min kropp är riktigt färdig för sträckorna eftersom det spänner lit
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2009, 12:34Gruppmålet funkar så att jag sätter upp ett mål för gruppen och så ser vi hur målet sakta men säkert uppfylls. Det ser man i halvcirkeldiagrammet på översikts-fliken 🙂
Nu har vi satt målet på 10 km/vecka och deltagare. Alltså 43 kilometer för augusti pe
Gruppmålet funkar så att jag sätter upp ett mål för gruppen och så ser vi hur målet sakta men säkert uppfylls. Det ser man i halvcirkeldiagrammet på översikts-fliken 🙂
Nu har vi satt målet på 10 km/vecka och deltagare. Alltså 43 kilometer för augusti pe
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 12:39jag vet inte hur jag har klarat det. Jag har bara gjort det. Gett mig fan på att jag ska klara det helt enkelt... Är ganska förvånad själv.
jahaa okej. då tror jag att jag fattar. men målet kan man bara se här? Då kanske jag borde lägga in ett eget mål
jag vet inte hur jag har klarat det. Jag har bara gjort det. Gett mig fan på att jag ska klara det helt enkelt... Är ganska förvånad själv.
jahaa okej. då tror jag att jag fattar. men målet kan man bara se här? Då kanske jag borde lägga in ett eget mål
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 12:43Linda B - Duktigt jobbat.. har du följt något program i början eller har du bara sprungit på känsla?
Linda B - Duktigt jobbat.. har du följt något program i början eller har du bara sprungit på känsla?
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 12:44Får man vara lite trist och tantig sådär och be Linda B och Johanna R vara försiktiga med sin träning?
Det är lite väl fort ökat på sträckorna där och jag tycker man ser det stup i kvarten här på fb blogginlägg från folk som ökat för fort och nu har de on
Får man vara lite trist och tantig sådär och be Linda B och Johanna R vara försiktiga med sin träning?
Det är lite väl fort ökat på sträckorna där och jag tycker man ser det stup i kvarten här på fb blogginlägg från folk som ökat för fort och nu har de on
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 12:45tack tack ^^ Jag har bara sprungit på känsla. Har kollat på lite program, men vet inte om det är min grej... Vill inte att det ska bli ett jobbigt "måste" utan gör det nog hellre för att jag vill... Om du förstår vad jag menar. Hur gör du själv?
tack tack ^^ Jag har bara sprungit på känsla. Har kollat på lite program, men vet inte om det är min grej... Vill inte att det ska bli ett jobbigt "måste" utan gör det nog hellre för att jag vill... Om du förstår vad jag menar. Hur gör du själv?