Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNya joggare 2009Välkomna
You need to log in to create posts and topics.

Annimoure: Hej o tack! Jag tror iofs att Staffan är längre. 🙂

På sommaren nu har det blivit mer löpning och mindre spinning. Vet inte nu men antagligen lär det bli det motsatta i höst. Löpningen är ju trotts allt väldigt smidig då man inte behöver pass

Jag håller med ang att inte jämföra med varandra! Jag tävlar endast mot mig själv och vill nog hålla det där... Men är verkligen för att vi peppar varandra till max 🙂

Så din idé Jessie låter ju som ett mkt bra förslag. 😀 Vore kul om det gick att lösa!

740808, 187 cm, 79 kg

Började morgonjogga 1/1 2009 (nyårslöfte? moi?) för att tappa de där extrakilona (10 st) jag byggt på mig under höstens/vinterns slit på jobbet.

Mitt främsta mål med morgonjoggen är dock att skapa rutiner i en vardag som växlar rät

Fredrik: Grattis till bebisen 🙂 Sebastian är ett väldigt fint namn.

Grattis till sonen!

Jessie - ååh vilken superbra idè 🙂 Jag har satt upp ett eget mål via nike+ hemsida och skapat en liten "mini-me" som jag slängt upp på min blogg.. Hoppas att den ska sporra mig.. kan ju inte ge upp nu när alla vänner har ögonen på en 😉

http://www.lillgumsan.b

Anniem - Jo jag hoppas att målen är rimliga.. även om jag inte lyckas precis då jag tänkt.. så tänker jag nå målen i den turordningen och göra mitt bästa!

Bullen - Okej,då är jag med... är ju faktiskt en bra idè att testa olika rundor.. På vilket sätt h

"ska man ladda upp rundorna man sprungit"..

(tappade ord tydligen)...haha....

Nej man behöver inte ladda upp sina rundor. Det är upp till var och en att vara ärlig helt enkelt 🙂

Bullen - Jo, man gör det ju trots allt för sin egen skull!

Himla kul att se att ni (du och jessie) laddat upp en massa bilder från era 5km+bad 🙂