Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNya joggare 2009Välkomna
You need to log in to create posts and topics.

Tänkte också presentera mig. Har länge följt tråden med bullen, Anders, Jessie och alla andra. Har varit väldigt roligt och man har känt igen sig i mycket. Jag har sedan december kört väldans mycket spinning och fallit för det totalt. Däremot så är det rä

Kan vi inte ha ett GRUPPMÅL i den här gruppen istället? *snilleblixtar*

Tex att vi ska springa x km/vecka eller månad SAMMANLAGT, då kan ju alla bidra och vi som sprungit lite längre får dra ett lite tyngre lass, men ändå inte över vår egen förmåga?

Kom

Jag ÄR inte längst i gruppen....hej Fredrik! *vinkar*

Kör du spinning OCH löpning. Du gör ju en jättebra prestation tycker jag.
Jag strävar väl att springa en mil på runt din resultattid om ett år eller så. 🙂

Hur långt är Oxelöloppet?
Jag ska krypa r

I funbeat streak walkers har vi ett gruppmål som liksom räknas ut automaGiskt när alla reggar sin träning och jag kanske skulle kunna se hur man gör ett sådant gruppmål?
Kan testa att kika på det lite imorgon, är ju ändå sjuk och har grymt tråkigt när jag

Jessie:
Gruppmål låter super. Då kan ju som ALLA göra sitt bästa och vara sjukt nöjda med det 🙂

Hmm.. det visar sig att det nog bara är bullen (som är gruppadmin) som kan skapa gruppmål till vår grupp. Så antingen får hon göra det, eller så får hon göra mig till co-admin (om det nu går, men det borde det väl göra?). Vilket som funkar bra för mig.

Ida: På vinterutmaningen fick man köra samma bana varje gång om man ville.
På sommarutmaningen måste man hitta en ny bana för varje månad. Man får inte ha samma utgångspunkt, det är sagt att man inte ska vara på samma område. Man fick t.ex inte ta Karlslu

Jessie: Ja jag tänkte just på det,,,,att det nog måste vara jag som gör det. Vet inte om det går att göra nån till co-administratör,,,,,,,,vi kan klura på det.

Hur långt ska vi ta som gemensamt mål då? Gruppen har 12 medlemmar. Om man bestämmer ett antal

Jessie - hoppas det funkar...det vore ju roligt om det gick!

Bullen - Varför får man inte ha samma bana fler än en gång? Är det inte tiden och sträckan som räknas? *förvirrad*

Annomoure: Grejen med sommarutmaningen var att peppa oss till att hitta nya banor och se mer av Sverige 😀