Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:16f. -72
175 cm
65 kg (har gått ner 5 kg i år och är nöjd med min vikt nu!)Började jogga i maj i år och har aldrig tidigare i livet sprungit regelbundet!
Meriter:
Blodomloppet i Borlänge 5 km (2/6) 5 km Tid: 35:13
Sommarutmaningen juni - 5 km (30/6) Tid
f. -72
175 cm
65 kg (har gått ner 5 kg i år och är nöjd med min vikt nu!)
Började jogga i maj i år och har aldrig tidigare i livet sprungit regelbundet!
Meriter:
Blodomloppet i Borlänge 5 km (2/6) 5 km Tid: 35:13
Sommarutmaningen juni - 5 km (30/6) Tid
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:16Susse:
Det låter som en bra idé tycker jag.
Jag själv har reggat gång/löpning nu för att jag har haft problem med knät, men jag har nu under några dagar kunnat löpa hela sträckor utan smärta som tur är.
Susse:
Det låter som en bra idé tycker jag.
Jag själv har reggat gång/löpning nu för att jag har haft problem med knät, men jag har nu under några dagar kunnat löpa hela sträckor utan smärta som tur är.
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:28Rebecca - nej de är ju just de då :/ tror man ska satsa på att springa på kvällen då.. av någon anledning känns det lättare än då man gör det på morgonen innan frukost. men jag är verkligen jätte jätte nyfiken på hur långt jag orkar egentligen.. om man tä
Rebecca - nej de är ju just de då :/ tror man ska satsa på att springa på kvällen då.. av någon anledning känns det lättare än då man gör det på morgonen innan frukost. men jag är verkligen jätte jätte nyfiken på hur långt jag orkar egentligen.. om man tä
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:33Ida: Testa idag du. Då har du ett startvärde som du sen kan jämföra med månadens sluttävling eller vad vi ska kalla det.
Ida: Testa idag du. Då har du ett startvärde som du sen kan jämföra med månadens sluttävling eller vad vi ska kalla det.
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:37Fast.. att pressa sig max sådär, även om det bara är en gång i månaden, kan ju leda till ofrivillig vila pga trasiga knän eller annat drygt skit? Iaf om man är så envis som jag... (H)
Kanske inte är alla som nyss börjat jogga som ska "tävla i hur långt m
Fast.. att pressa sig max sådär, även om det bara är en gång i månaden, kan ju leda till ofrivillig vila pga trasiga knän eller annat drygt skit? Iaf om man är så envis som jag... (H)
Kanske inte är alla som nyss börjat jogga som ska "tävla i hur långt m
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:47jessie - du kan ha en poäng :/ vill ju inte göra illa mig heller.. men å andra sidan lär nog konditionen ta slut före....*skrattar*
Susse - Redan varit ute en sväng idag...så jag väntar nog till i morgon eller i övermorgon!
jag är glad om jag ens klarar
jessie - du kan ha en poäng :/ vill ju inte göra illa mig heller.. men å andra sidan lär nog konditionen ta slut före....*skrattar*
Susse - Redan varit ute en sväng idag...så jag väntar nog till i morgon eller i övermorgon!
jag är glad om jag ens klarar
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:49Ida: Den tävlingen finns redan - Sommarutmaningen heter den.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1590
Men vi kanske kan bygga en egen topplista utifrån den i våran grupp?Fast problemet med skaderisken kvarstår ju då med. Det är trots all
Ida: Den tävlingen finns redan - Sommarutmaningen heter den.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1590
Men vi kanske kan bygga en egen topplista utifrån den i våran grupp?
Fast problemet med skaderisken kvarstår ju då med. Det är trots all
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:57Jessie - jo man är väl för tjurig.. iaf jag :/ och siktar för högt...
därför kanske den första tanken är bättre...att man försöker ta sig så långt som möjligt fast i något snabbare takt än promenad ? så behöver man ju inte springa på tid, på det viset..ut
Jessie - jo man är väl för tjurig.. iaf jag :/ och siktar för högt...
därför kanske den första tanken är bättre...att man försöker ta sig så långt som möjligt fast i något snabbare takt än promenad ? så behöver man ju inte springa på tid, på det viset..ut
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:58La in en länk till sommarutmaningen nu i mitt inlägg ovan. Häng på vettja!
La in en länk till sommarutmaningen nu i mitt inlägg ovan. Häng på vettja!
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 17:38jessie - ja nu såg jag det.. 🙂 bad och grejer... tror jag hoppar den *badkruka* 🙂
jessie - ja nu såg jag det.. 🙂 bad och grejer... tror jag hoppar den *badkruka* 🙂