Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNya joggare 2009Välkomna
You need to log in to create posts and topics.

Men Ida då.. man måste ju inte bada? Av de 82 personer som gjorde SU i juli var vi... 17 som badade.

Precis,,,Ida,,,man MÅSTE inte bada 😀 Men det var faktiskt jättehäftigt att göra det 😀

jo...jag skulle grämja mig över att inte göra det..så japp, jag skulle visst måsta bada... *skratt*...

får se om jag ansluter mig till det där så småningom 🙂 kanske under hösten/vintern då man behöver lite extra "peppning" för att inte lägga skorna på h

Man får inte springa på någon del av någon bana man har sprungit en tidigare sommarutmaning på, dvs inte ens de första meterna får vara samma.

Vinterutmaningen 08/09 var på en mil, så du kanske inte vill vänta om de gör samma sak i år?

Ok...här kommer min presentation

178 cm lång (är jag längst i gruppen tro? *ser sig omkring*)
68 kg (vill gå ner tre kilo)

Klarar jogga i 3 minuter den 1 augusti 2009
Började jogga den 28 juli 2009

Mål: Att orka jogga hela Tjejmilen 2010

Delmål 1: Att

Och....jag tror jag hoppar ev. tävlingar med er andra och jämförelser!
Jag har nog med att jämföra mig med mig själv och är rädd för att få skador om jag tar i för mycket så här tidigt i träningen *tävlingsmänniska*

Våra förutsättningar är så olika så de

Hmm... det är ju det där vi redan gööör i Börja jogga-tråden. 😉

Börja jogga tråden är super 🙂 även om många i den tråden (och vissa som också är här) kommit mycke längre i sin jogging så var det bara ett par månader sedan dom själva satt i samma sits! Peppningen och stödet är super!

Jessie - oj, en mil..hmm.. man ka

Utmaningen går till viss del ut på att man ska springa på OLIKA ställen vid varje utmaning. Men man kan springa 5 varv på en kilometerslinga vid ett tillfälle om man vill, så det du tänker dig funkar hur bra som helst. 🙂

Själv har jag insett att jag kr

Ja, heja dig Ida! Det låter som väldigt roliga mål och faktiskt väldigt rimliga.