Quote from Bengt Askerfelt on 11 August 2009, 09:08Nu ska jag försöka plöja igenom alla trådar jag missat under semestern men jag börjar med att presentera mig 🙂
165 cm lång
62 kg
Cyklar i vanliga fallBörjade jogga mer regelbundet i juni efter att ha bestämt mig för att göra en Tjejklassiker. Svårt
Nu ska jag försöka plöja igenom alla trådar jag missat under semestern men jag börjar med att presentera mig 🙂
165 cm lång
62 kg
Cyklar i vanliga fall
Började jogga mer regelbundet i juni efter att ha bestämt mig för att göra en Tjejklassiker. Svårt
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 09:41Är man ute efter bra tider men precis lärt sig jogga så är det bättre att powerwalka när man blir trött. Jag har pass som är flera minuter snabbare då jag gått (tex i uppförsbackar) än när jag tvingat mig jogga hela sträckan.
Är man ute efter bra tider men precis lärt sig jogga så är det bättre att powerwalka när man blir trött. Jag har pass som är flera minuter snabbare då jag gått (tex i uppförsbackar) än när jag tvingat mig jogga hela sträckan.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 09:57Själv har jag inte helt kommit igång med joggningen, men blir motiverad att börja när jag läser trådarna här 🙂 Känner att det är dags att ta itu med att förbättra konditionen lite, har lite som mål att springa midnattsloppet nästa år.
178 cm lång
71 kg
Själv har jag inte helt kommit igång med joggningen, men blir motiverad att börja när jag läser trådarna här 🙂 Känner att det är dags att ta itu med att förbättra konditionen lite, har lite som mål att springa midnattsloppet nästa år.
178 cm lång
71 kg
Quote from Magnus Gelang on 11 August 2009, 09:59Jannike: Löpning/promenad fungerar utmärkt att regga, det räknas i denna grupp 🙂
Jannike: Löpning/promenad fungerar utmärkt att regga, det räknas i denna grupp 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 10:15Jannike - Det är nog samma program som jag och Annimoure har börjat på "klara jogga en mil" 🙂 Det tar knäcken på en i början..men att det bygger upp ens kondition!
Redan i slutet på vecka 6 var jag nyfiken på hur långt jag orkade jogga i sträck och sprä
Jannike - Det är nog samma program som jag och Annimoure har börjat på "klara jogga en mil" 🙂 Det tar knäcken på en i början..men att det bygger upp ens kondition!
Redan i slutet på vecka 6 var jag nyfiken på hur långt jag orkade jogga i sträck och sprä
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 10:27Ida: Jag kan hålla med om att det verkar som allt lossnar när man kan jogga 5-6 minuter. Så var det för mig också. Musklerna är inte riktigt med på det bara. Det sträcker och stramar under joggingen.
Ida: Jag kan hålla med om att det verkar som allt lossnar när man kan jogga 5-6 minuter. Så var det för mig också. Musklerna är inte riktigt med på det bara. Det sträcker och stramar under joggingen.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 10:48jo.. jag tror de är just därför träningsprogrammen inte går för fort fram... iaf inte det jag kör... för att muskler..senor...ligament...osv ska hinna med i utvecklingen.. Sen att jag ibland går ut och springer ett längre pass på eget bevåg är en annan fe
jo.. jag tror de är just därför träningsprogrammen inte går för fort fram... iaf inte det jag kör... för att muskler..senor...ligament...osv ska hinna med i utvecklingen.. Sen att jag ibland går ut och springer ett längre pass på eget bevåg är en annan fe
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 11:10Hhmm, konstigt. Jag tackade för välkomnandet till Kristian i ett inlägg igår, men det verkar inte ha registrerats, så här kommer ett tack igen 🙂
Hhmm, konstigt. Jag tackade för välkomnandet till Kristian i ett inlägg igår, men det verkar inte ha registrerats, så här kommer ett tack igen 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 11:19Då har jag fått det nu 😀
Då har jag fått det nu 😀
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 20:46Hej,
190 cm lång
ca 95 kg
Cyklar lite samt gym, men nu var det ett tag sedan... (typ innan semestern)Började springa: sprang en gång för ca 1 månad sedan och i morgon blir det mitt andra löppass.
Sitter och filar lite på mina mål men någonstans skall
Hej,
190 cm lång
ca 95 kg
Cyklar lite samt gym, men nu var det ett tag sedan... (typ innan semestern)
Började springa: sprang en gång för ca 1 månad sedan och i morgon blir det mitt andra löppass.
Sitter och filar lite på mina mål men någonstans skall