Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 12:45Ida: Aha.. till skillnad från att efter 20 veckor ska du VIPS! springa en mil? Dååå förstår jag. 😉
Jag kikade faktiskt på "klara jogga milen"-programmet på marathon.se, men jag tyckte inte riktigt om att de ökade mellan VARJE pass istället för mellan va
Ida: Aha.. till skillnad från att efter 20 veckor ska du VIPS! springa en mil? Dååå förstår jag. 😉
Jag kikade faktiskt på "klara jogga milen"-programmet på marathon.se, men jag tyckte inte riktigt om att de ökade mellan VARJE pass istället för mellan va
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 14:55Jessie - Jo dom ökar någon minut per vecka... ibland ökar dom faktiskt inte alls..
v1 - 16 min, 18min
v2 - 24min, 21min
v3 - 21min, 28min
v4 - 23min, 28min
v5 - 24min, 28min
v6 - 28min, 28min (v6 kommer vi upp i era minutantal som ni börjar med)
v7 - 34
Jessie - Jo dom ökar någon minut per vecka... ibland ökar dom faktiskt inte alls..
v1 - 16 min, 18min
v2 - 24min, 21min
v3 - 21min, 28min
v4 - 23min, 28min
v5 - 24min, 28min
v6 - 28min, 28min (v6 kommer vi upp i era minutantal som ni börjar med)
v7 - 34
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 15:01Hmm... har du tittat på rätt program?
I början på vårt program joggar man 60 sekunder och sen går man 90 sekunder tills man är uppe i totalt 20 minuter = man joggar totalt sett 8 minuter, resten går man.
Det gör man 3 ggr den första veckan. Det jag tyck
Hmm... har du tittat på rätt program?
I början på vårt program joggar man 60 sekunder och sen går man 90 sekunder tills man är uppe i totalt 20 minuter = man joggar totalt sett 8 minuter, resten går man.
Det gör man 3 ggr den första veckan. Det jag tyck
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 15:05aaaah nu hittade jag rätt program 🙂 Jo upplägget är inte så tokigt alls eg när man tittar närmare på det (V)(H)..
Men där v6 händer något.. det var där min brist i självförtroendet svek mig =D Därför jag inte vågade mig på det programmet...
Jo förstår
aaaah nu hittade jag rätt program 🙂 Jo upplägget är inte så tokigt alls eg när man tittar närmare på det (V)(H)..
Men där v6 händer något.. det var där min brist i självförtroendet svek mig =D Därför jag inte vågade mig på det programmet...
Jo förstår
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 15:07Mmm... jag förstår precis hur du menar.
Det som är så häftigt där vecka 6 är att vi alla som har kört det här programmet har fasat och fasat för det... och VIPS! så testar man och inser att - tamejtusan! Man KAN springa även såna pass!
HUR GICK DET TIL
Mmm... jag förstår precis hur du menar.
Det som är så häftigt där vecka 6 är att vi alla som har kört det här programmet har fasat och fasat för det... och VIPS! så testar man och inser att - tamejtusan! Man KAN springa även såna pass!
HUR GICK DET TIL
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 15:09jo jag har ju sett det när jag läst och följt eran tråd =) men jag skulle aldrig tro att JAG skulle fixa det... herregud..jag har aldrig joggat en kilometer ens.. =) jag orkade inte ens i skolan! haha...
jo jag har ju sett det när jag läst och följt eran tråd =) men jag skulle aldrig tro att JAG skulle fixa det... herregud..jag har aldrig joggat en kilometer ens.. =) jag orkade inte ens i skolan! haha...
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 15:12Hehe.. jag vågade inte köra något program som siktade på en mil för.. eh.. JAG? SPRINGA en MIL?!? Jamen, eller huuuur?
*skrattar åt mig själv som ska springa ML på lördag*Uppladdningen går bra förresten. Särskilt backträningen i måndags kväll gav mig e
Hehe.. jag vågade inte köra något program som siktade på en mil för.. eh.. JAG? SPRINGA en MIL?!? Jamen, eller huuuur?
*skrattar åt mig själv som ska springa ML på lördag*
Uppladdningen går bra förresten. Särskilt backträningen i måndags kväll gav mig e
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 15:15Skönt att ni är överens.
OCh Jessie- bara bubbelpoolen ;-P
/K
Skönt att ni är överens.
OCh Jessie- bara bubbelpoolen ;-P
/K
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 15:32jo men jag är lite kortsiktig... inte långsiktig 🙂 tror det var därför jag valde milen, det var ju ändå så avlägset.. 🙂 programmet kändes enklare...herregud..20 veckor bort... lätt... erat 5km program... och redan i vecka 5 jogga i 20min på rad..inte en
jo men jag är lite kortsiktig... inte långsiktig 🙂 tror det var därför jag valde milen, det var ju ändå så avlägset.. 🙂 programmet kändes enklare...herregud..20 veckor bort... lätt... erat 5km program... och redan i vecka 5 jogga i 20min på rad..inte en
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 15:52Hello World!
Marcus här: 32 år, 187 cm och 95 kg.
Jag har egentligen aldrig haft någon riktig kondition och tyckte att gymnastik i skolan var urk. Jag har genom åren alltid släpat runt på lite övervikt och har pendlat i intervallet 100-110 kg fram till
Hello World!
Marcus här: 32 år, 187 cm och 95 kg.
Jag har egentligen aldrig haft någon riktig kondition och tyckte att gymnastik i skolan var urk. Jag har genom åren alltid släpat runt på lite övervikt och har pendlat i intervallet 100-110 kg fram till