Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNya joggare 2009Välkomna
You need to log in to create posts and topics.

Hej och välkommen hit Marcus =)

Välkommen Marcus!
Känner igen mig i det du skriver. Men någon landsvägs cykel har jag inte.
Men satan vad det kliar i fingrarna att köpa en jag med.

Har varit ute och sprungit drygt 3 km i dag. Har mätt upp banan här på funbeat och kan konstatera att det jag sprang i tisdags som jag trodde var 3 km inte alls var det. NU först har jag sprängt den gränsen. Jisses vad det tar tid.

Fast det kändes helt u

Ida S, Fredrik W och Ylva X: Tack så mycket!

Nu har jag (om jag fått ordning på det tekniska) öppnat träningsdagboken för alla. 😀

Ylva: Du kanske borde göra tvärtom istället som jag gjorde när backarna i hemmamotionsspåret höll på att knäcka mig - BACKTRÄNA! 🙂

Testa att ta ett pass där du tex promenerar raskt TILL backen och sen joggar uppför den och går ner och så UPP igen.. tex

Jessie - jag tror definitivt att du har en poäng! Samtidigt blir jag lite rädd när jag ser att de flesta av killarna med riktig fart i övrigt också snigelgår i den här backen. Funderar ibland på att testa att jogga åt andra hållet. Ta den här backen rakt

Kör du längs Årstaviken eller Ylva? För då vet jag vilken backe du menar 🙂 Jag går ju den när jag går den vägen när jag går till Liljeholmen efter jobbet...

Camilla - Går du på Årstasidan då? För det är backen vid Skanskvarn som jag menar. Upp, upp, upp:)

jessie - Jo...det är trot sallt en prestation att komma under 30min på 5km... ska jaga efter det resultatet jag med på nästa sommarutmaning...men det lär aldrig gå :/

"jessie - Jo...det är trot sallt en prestation att komma under 30min på 5km... ska jaga efter det resultatet jag med på nästa sommarutmaning...men det lär aldrig gå :/ " Citat Ida.

Vad f*n, det är klart det går!

Se det som ett slutmål till att börja med