Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNya joggare 2009Välkomna
You need to log in to create posts and topics.

Susse: Det kanske beror på vilka muskler som är starkast hos en själv? När jag powerwalkar branta backar så känns det framförallt i VADERNA... när jag joggar med myrsteg (ungefär samma tempo skulle jag gissa) så känns det i låren.

Jag har starkare lår än

Åh, för min del är det nog mer att jag kommer upp i så hög puls. Jag typ avlider och tjänar ingen tid på det. (#) Dags att banta eller nåt, haha.

Hej här är jag!

Några av er kanske har sett mig smyga runt i kulisserna under våren, men nu har jag kommit så långt i min jogging att jag törs kliva ut i ljuset. 🙂
Jag har inte följt något program, men hade jag gjort det så hade det varit C25K... Nu är

Javisst är det härligt att se att vi är så många som börjat jogga i år 😀

"Min favoritdiskussion är Börja jogga och där har jag hämtat kraft och motivation hela våren! Tänk att det fanns så många som är i samma sits som jag..." citat Anna-Karin S.

Ja, den trådan skall nog inte underskattas. Man kan ju lätt få intrycket väldigt

Ja jag håller med dig Johan, det är en grym tråd för att själv bli inspirerad.

Välkommen Anna-Karin!
Precis som du så har jag tänkt "aldrig i livet!" (#) när jag har läst om krångliga intervaller och backträningar. Jag har överhuvudtaget haft ett mentalt motstånd mot att följa ett träningsprogram utan sprungit det som jag har känt

Det går att springa 5 km under 30 minuter!! Jag är bland de äldre här (fyller 40 i december), har ALDRIG sprungit en meter sen jag var tvingad på gymnasiet! Men när jag började jogga och hade gjort det i typ 5 veckor så gick det!! Fast jag trodde det aldr

Hej allihop!

Liselott heter jag och är ny här i gruppen. En liten presentation av mig.
165 cm lång. 75 kg men kämpar med att gå ned till 65 kg. Har varit överviktig de senste åren men lyckats gå ned 25 kg på 8 månader. Detta var några år sedan och jag ha

Hej Liselott och välkommen hit! Du har ju redan hunnit jättelångt! Mycket bra jobbat. Själv ser jag fram emot att ens klara att springa 5 km.

//Ylva