Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 17:48Johan - Jo min första sommarutmaning var nu i början på Augusti... jag tror jag gjorde den, den 1a aug..då sprang ja 5km på 32,5?min nånting.. kommer inte ihåg slutsekunden...haha.. men visst... kanske kanske kan jag pressa ner det liiiiiiiiite till, til
Johan - Jo min första sommarutmaning var nu i början på Augusti... jag tror jag gjorde den, den 1a aug..då sprang ja 5km på 32,5?min nånting.. kommer inte ihåg slutsekunden...haha.. men visst... kanske kanske kan jag pressa ner det liiiiiiiiite till, til
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 18:15Ylva, just den backen slipper ju jag när jag går till jobbet för jag går ju förbi den backen och upp så jag kommer upp direkt på Skansbron istället. Men den backen är fan inte roligt inte, nästan så att den faktiskt är i värsta laget även för backinterval
Ylva, just den backen slipper ju jag när jag går till jobbet för jag går ju förbi den backen och upp så jag kommer upp direkt på Skansbron istället. Men den backen är fan inte roligt inte, nästan så att den faktiskt är i värsta laget även för backinterval
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 18:16Och ja, jag brukar växla vilken sida av Årstaviken jag går på, det blir så förbenat tråkigt annars.
Och ja, jag brukar växla vilken sida av Årstaviken jag går på, det blir så förbenat tråkigt annars.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 19:05Ylva: Om det är en riktigt übergrym backe så testa att jogga lååångsamt uppför den EN gång! Bara det faktum att man lyckas ta sig upp joggandes, även om det är med hjärtflimmer och myrsteg, gör stor skillnad mentalt nästa gång man närmar sig backen, jag l
Ylva: Om det är en riktigt übergrym backe så testa att jogga lååångsamt uppför den EN gång! Bara det faktum att man lyckas ta sig upp joggandes, även om det är med hjärtflimmer och myrsteg, gör stor skillnad mentalt nästa gång man närmar sig backen, jag l
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 19:06Den backen får man nästan hjärtflimmer av att powerwalka uppför 😀
Den backen får man nästan hjärtflimmer av att powerwalka uppför 😀
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 19:12Min mördarbacke i Södertälje var det jobbigare att gå FORT uppför än att myrstegsjogga.....
Min mördarbacke i Södertälje var det jobbigare att gå FORT uppför än att myrstegsjogga.....
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 21:37Jessie - jajjemän, det fixar vi =) får man förresten se sin mellantid på midnattsloppet? *nyfiken*
Jessie - jajjemän, det fixar vi =) får man förresten se sin mellantid på midnattsloppet? *nyfiken*
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 21:41Jag har inte en aning? Nu spelar det ju mindre roll för just sommarutmaningen (för man får ju ändå inte använda tider från ett annat lopp) och för MIG spelar det heller ingen roll med tanke på pers eftersom jag tänker hålla LÅG fart med FLIT för att ens n
Jag har inte en aning? Nu spelar det ju mindre roll för just sommarutmaningen (för man får ju ändå inte använda tider från ett annat lopp) och för MIG spelar det heller ingen roll med tanke på pers eftersom jag tänker hålla LÅG fart med FLIT för att ens n
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 21:47Jessie - Det gör du nog rätt i.. klokt av dig att promenera sträckan före!
Jessie - Det gör du nog rätt i.. klokt av dig att promenera sträckan före!
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 00:17Det kan löna sig att powerwalka uppför. Varför slösa energi på jogging uppför som kanske går långsammare än gång om man är lika dålig som jag, haha.
Det kan löna sig att powerwalka uppför. Varför slösa energi på jogging uppför som kanske går långsammare än gång om man är lika dålig som jag, haha.