Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVänja kroppen med sportdryck...
You need to log in to create posts and topics.

Motbevisa mig genom att be David om ursäkt och kräv därefter att han ska komma tillbaka till forumet.

Gör du det?

Eller har Hitler med saken att göra? Vilket är en sak som jag inte alls fattar varför det blir inblandat.

Under tiden du funderar på om, eller hur, eller varför du ska göra något, så frågar jag Peter P: är du nazist?

IMHO 1: David kunde posta bitande ironier om nån blev tjatig. Personangreppen stod i regel hans opponenter för.

Åter till ursprungsfrågan:

IMHO 2: Fibrer ökar volymen och beroende på typ av fiber kan även tarmretningen öka vilket i så fall även ökar ris

Vi lär nog inte få något svar från Peter.
P kommer inte skriva något annat än att man löser det med något lågintensivt och kallt.

Hitler hade massa fel, men jag tror inte vi kan beskylla honom för detta. Människosynen är relativ för vissa och så lär det

Kanonvideo. Dessutom godkänd av staten.
Det är hälsosamt att skratta.

Håller med Anders L. om att David väl ej alltid var snäll men opponenter tog väl illa vid sig och gav igen. Med besked,

http://www.slutet.se/

Har inte läst svaren...de var så väldigt många, men mitt tips är att testa då du själv säger att "det sägs att"...

Testa!

Totte: Nu är du ute på hal is! Det här är andra sidan internet. *Känna, peta, ta.* Det känns som vanligt. 🙂 Men nytt!

Får testa hur denna sida av internet funkar....

"Totte: Nu är du ute på hal is! Det här är andra sidan internet. *Känna, peta, ta.* Det känns som vanligt. Men nytt!

Får testa hur denna sida av internet funkar.... "

Känns som vanligt. Men nytt. Det beror på att det inte är något nytt. Nu kommer det b