Quote from Funbeat user on 16 February 2014, 01:10Motbevisa mig genom att be David om ursäkt och kräv därefter att han ska komma tillbaka till forumet.
Gör du det?
Motbevisa mig genom att be David om ursäkt och kräv därefter att han ska komma tillbaka till forumet.
Gör du det?
Quote from Funbeat user on 16 February 2014, 01:13Eller har Hitler med saken att göra? Vilket är en sak som jag inte alls fattar varför det blir inblandat.
Eller har Hitler med saken att göra? Vilket är en sak som jag inte alls fattar varför det blir inblandat.
Quote from Funbeat user on 16 February 2014, 01:22Under tiden du funderar på om, eller hur, eller varför du ska göra något, så frågar jag Peter P: är du nazist?
Under tiden du funderar på om, eller hur, eller varför du ska göra något, så frågar jag Peter P: är du nazist?
Quote from Funbeat user on 16 February 2014, 07:33IMHO 1: David kunde posta bitande ironier om nån blev tjatig. Personangreppen stod i regel hans opponenter för.
Åter till ursprungsfrågan:
IMHO 2: Fibrer ökar volymen och beroende på typ av fiber kan även tarmretningen öka vilket i så fall även ökar ris
IMHO 1: David kunde posta bitande ironier om nån blev tjatig. Personangreppen stod i regel hans opponenter för.
Åter till ursprungsfrågan:
IMHO 2: Fibrer ökar volymen och beroende på typ av fiber kan även tarmretningen öka vilket i så fall även ökar ris
Quote from Funbeat user on 17 February 2014, 00:22Vi lär nog inte få något svar från Peter.
P kommer inte skriva något annat än att man löser det med något lågintensivt och kallt.Hitler hade massa fel, men jag tror inte vi kan beskylla honom för detta. Människosynen är relativ för vissa och så lär det
Vi lär nog inte få något svar från Peter.
P kommer inte skriva något annat än att man löser det med något lågintensivt och kallt.
Hitler hade massa fel, men jag tror inte vi kan beskylla honom för detta. Människosynen är relativ för vissa och så lär det
Quote from Funbeat user on 18 February 2014, 23:03Kanonvideo. Dessutom godkänd av staten.
Det är hälsosamt att skratta.Håller med Anders L. om att David väl ej alltid var snäll men opponenter tog väl illa vid sig och gav igen. Med besked,
Kanonvideo. Dessutom godkänd av staten.
Det är hälsosamt att skratta.
Håller med Anders L. om att David väl ej alltid var snäll men opponenter tog väl illa vid sig och gav igen. Med besked,
Quote from Funbeat user on 19 February 2014, 12:46http://www.slutet.se/
Quote from Funbeat user on 19 February 2014, 21:48Har inte läst svaren...de var så väldigt många, men mitt tips är att testa då du själv säger att "det sägs att"...
Testa!
Har inte läst svaren...de var så väldigt många, men mitt tips är att testa då du själv säger att "det sägs att"...
Testa!
Quote from Funbeat user on 23 February 2014, 01:42Totte: Nu är du ute på hal is! Det här är andra sidan internet. *Känna, peta, ta.* Det känns som vanligt. 🙂 Men nytt!
Får testa hur denna sida av internet funkar....
Totte: Nu är du ute på hal is! Det här är andra sidan internet. *Känna, peta, ta.* Det känns som vanligt. 🙂 Men nytt!
Får testa hur denna sida av internet funkar....
Quote from Funbeat user on 23 February 2014, 04:56"Totte: Nu är du ute på hal is! Det här är andra sidan internet. *Känna, peta, ta.* Det känns som vanligt. Men nytt!
Får testa hur denna sida av internet funkar.... "
Känns som vanligt. Men nytt. Det beror på att det inte är något nytt. Nu kommer det b
"Totte: Nu är du ute på hal is! Det här är andra sidan internet. *Känna, peta, ta.* Det känns som vanligt. Men nytt!
Får testa hur denna sida av internet funkar.... "
Känns som vanligt. Men nytt. Det beror på att det inte är något nytt. Nu kommer det b