Quote from Funbeat user on 8 February 2014, 20:10"Jag "sprang" ett antal marathon på enbart vatten. Jag gick ej i väggen."
Jag har provat hur långt jag kan/kunde cykla på bara vatten. D.v.s. jag tillförde ingen energi under passet.
5mil, 10mil och 15 mil inga problem. Men sen blev det lite värre. vid
"Jag "sprang" ett antal marathon på enbart vatten. Jag gick ej i väggen."
Jag har provat hur långt jag kan/kunde cykla på bara vatten. D.v.s. jag tillförde ingen energi under passet.
5mil, 10mil och 15 mil inga problem. Men sen blev det lite värre. vid
Quote from Funbeat user on 15 February 2014, 09:00Peter P, är du nazist?
Du skriver aldrig något, och när du väl gör det är det i ämnet att det är skönt att slippa folk.
Peter P, är du nazist?
Du skriver aldrig något, och när du väl gör det är det i ämnet att det är skönt att slippa folk.
Quote from Funbeat user on 15 February 2014, 19:09Att just du gör det rörande något som har samband med David är inte tillrådligt.
Att just du gör det rörande något som har samband med David är inte tillrådligt.
Quote from Funbeat user on 15 February 2014, 21:04Vad håller du på med P?
Ber du om ursäkt till David?
Jag ser det som otroligt. Ni är sådana som inte be om ursäkt om ni anser att ni gjort rätt.
Det är intressantare att höra vad svinpälsen Peter har att säga. Hoppas det är bra svar.
Vad håller du på med P?
Ber du om ursäkt till David?
Jag ser det som otroligt. Ni är sådana som inte be om ursäkt om ni anser att ni gjort rätt.
Det är intressantare att höra vad svinpälsen Peter har att säga. Hoppas det är bra svar.
Quote from Funbeat user on 15 February 2014, 22:18Anders, va och vem?
"Att just du gör det rörande något som har samband med David är inte tillrådligt."
Och va fan har jag med David att göra? Om du nu menade mig.
Anders, vet du vad GL är?
Vänligen
P.
Anders, va och vem?
"Att just du gör det rörande något som har samband med David är inte tillrådligt."
Och va fan har jag med David att göra? Om du nu menade mig.
Anders, vet du vad GL är?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 15 February 2014, 22:44Wikipedia to the rescue! Goodwins lag:
På svenska: "I takt med att en Usenetdiskussion blir längre, går sannolikheten för att en jämförelse görs som involverar nazister eller Hitler mot ett". Att sannolikheten går mot ett betyder att det förr eller senare
Wikipedia to the rescue! Goodwins lag:
På svenska: "I takt med att en Usenetdiskussion blir längre, går sannolikheten för att en jämförelse görs som involverar nazister eller Hitler mot ett". Att sannolikheten går mot ett betyder att det förr eller senare
Quote from Funbeat user on 15 February 2014, 22:45"Vad håller du på med P? Ber du om ursäkt till David?"
Andreas, va? Hur får du till det till det, kan jag undra. Du skrev ju om Nazzar och det vet ju alla. Det är ju det GL handlar om. Allt kommer tillbaka till 39.
Och då kan man hedersamt ta till GL.
"Vad håller du på med P? Ber du om ursäkt till David?"
Andreas, va? Hur får du till det till det, kan jag undra. Du skrev ju om Nazzar och det vet ju alla. Det är ju det GL handlar om. Allt kommer tillbaka till 39.
Och då kan man hedersamt ta till GL.
Quote from Funbeat user on 15 February 2014, 23:04Hans, du som läst det som behöver läsas. Vad kallar du Peter P-s inlägg?
Hans, du som läst det som behöver läsas. Vad kallar du Peter P-s inlägg?
Quote from Funbeat user on 15 February 2014, 23:11P, nej jag vet att du aldrig ber om ursäkt. VSB.
Allt är som vanligt förutom Peters hatiska inlägg. Det är svaret på det som vi väntar på.
P, nej jag vet att du aldrig ber om ursäkt. VSB.
Allt är som vanligt förutom Peters hatiska inlägg. Det är svaret på det som vi väntar på.
Quote from Funbeat user on 15 February 2014, 23:51Andreas, du skrev väl. "Peter P, är du nazist?"
Om jag var som du så skull jag vara glad om Peter tog till GL.
"den som liknar sin åsiktsmotståndare vid nazister kan anses ha förlorat diskussionen"
Och nu är du där igen.
"P, nej jag vet att du aldrig
Andreas, du skrev väl. "Peter P, är du nazist?"
Om jag var som du så skull jag vara glad om Peter tog till GL.
"den som liknar sin åsiktsmotståndare vid nazister kan anses ha förlorat diskussionen"
Och nu är du där igen.
"P, nej jag vet att du aldrig