Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 23:10Långt svar:
Robert, det låter nyttigt så det är nog inget för mig. 🙂
Skämt och sido, vad har du för nytta av fiberhavregryn? Fibrer har du ingen som helst nytta av, kroppen kan inte ens ta hand om fibrer (det finns som du säkert vet tre sorters kolhydra
Långt svar:
Robert, det låter nyttigt så det är nog inget för mig. 🙂
Skämt och sido, vad har du för nytta av fiberhavregryn? Fibrer har du ingen som helst nytta av, kroppen kan inte ens ta hand om fibrer (det finns som du säkert vet tre sorters kolhydra
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 23:12"Det fungerar bra. Vad gör ni under ett 3½-5 timmars pass? "
Stannar en kortis efter halva tiden och trycker i mig ett hamburgermeal. 😀
"Det fungerar bra. Vad gör ni under ett 3½-5 timmars pass? "
Stannar en kortis efter halva tiden och trycker i mig ett hamburgermeal. 😀
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 23:17PS. Här är en diskussion kring hemmasnickarbars: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=138945 och som också diskuterar fruktos... DS
PS. Här är en diskussion kring hemmasnickarbars: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=138945 och som också diskuterar fruktos... DS
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 23:38Vissa typer av fiber är dock bra för att förhindra "skvalpet" i magen men någon annan egentlig nytta i dessa sammanhang gör de inte.
Edit: Skillnaden mellan varför man kan välja att trycka i sig en burgare eller varför man väljer mer föda som är anpassad
Vissa typer av fiber är dock bra för att förhindra "skvalpet" i magen men någon annan egentlig nytta i dessa sammanhang gör de inte.
Edit: Skillnaden mellan varför man kan välja att trycka i sig en burgare eller varför man väljer mer föda som är anpassad
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 07:09Finns det andra parametrar som gör att man kan bli bättre sämre på att nyttja energin.
Jag menar man måste ha c-vitaminer för att kunna ta upp järn bra,
och för att man måste äta järn upp till 8 gånger om dagen för att fylla på sitt förråd då kroppen tar
Finns det andra parametrar som gör att man kan bli bättre sämre på att nyttja energin.
Jag menar man måste ha c-vitaminer för att kunna ta upp järn bra,
och för att man måste äta järn upp till 8 gånger om dagen för att fylla på sitt förråd då kroppen tar
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 08:39Det gäller att äta en varierad&balanserad kost.
Tillbaka till kostcirkeln och se till att få i sig mineraler&spårämne.
Det gäller att äta en varierad&balanserad kost.
Tillbaka till kostcirkeln och se till att få i sig mineraler&spårämne.
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 12:35vad hade citronerna för funktion på olynpiaden 1912. o var det socker i kaffet o tet nyfiken i största almänhet.
vad hade citronerna för funktion på olynpiaden 1912. o var det socker i kaffet o tet nyfiken i största almänhet.
Quote from Funbeat user on 7 February 2014, 13:55Tack för att öppna denna tråd på nytt.
Måste av misstag tryckt på ointressant.Såg Fp David. Jag saknar honom.
Anser att det behövs människor av kanske ej så politiskt korrekt typ.
Hoppas jag faller in under detta epitet. 😉
Tack för att öppna denna tråd på nytt.
Måste av misstag tryckt på ointressant.
Såg Fp David. Jag saknar honom.
Anser att det behövs människor av kanske ej så politiskt korrekt typ.
Hoppas jag faller in under detta epitet. 😉
Quote from Elias Engqvist on 7 February 2014, 19:23Det kan du ge dig på K-G 🙂
Det kan du ge dig på K-G 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2014, 17:33Fast man bör nog skilja på ej politiskt korrekt och att vara mobbare. Jag har inget emot, och t.o.m välkomnar, folk som vågar sticka ut, men folk som hackar på andra som Herr David gjorde är däremot alltid oönskade. FB blev en bättre plats utan honom för
Fast man bör nog skilja på ej politiskt korrekt och att vara mobbare. Jag har inget emot, och t.o.m välkomnar, folk som vågar sticka ut, men folk som hackar på andra som Herr David gjorde är däremot alltid oönskade. FB blev en bättre plats utan honom för