Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 19:18Dessutom så slår dom ut kroppens värmereglage, du kommer att svettas floder. Totalt vansinne tycker jag!!!
Dessutom så slår dom ut kroppens värmereglage, du kommer att svettas floder. Totalt vansinne tycker jag!!!
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 19:56Jag kan bara hålla föregående talare. Måste man ta värktablett på en sketen mara så har man inget där att göra tycker jag personligen. Pallar man inte lite smärta så är man inte redo. Var går gränsen för att dopa sig på riktigt isf? Om man tycker att det
Jag kan bara hålla föregående talare. Måste man ta värktablett på en sketen mara så har man inget där att göra tycker jag personligen. Pallar man inte lite smärta så är man inte redo. Var går gränsen för att dopa sig på riktigt isf? Om man tycker att det
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 20:02Kan tillägga att jag har testat att träna på alvedon av misstag. Tog ett par mot huvudvärk på jobbet på eftermiddagen och tänkte inte på det senare utan stack ut på ett löppass. Som sagt, svettades floder och det kändes som att springa överhettad. Helst k
Kan tillägga att jag har testat att träna på alvedon av misstag. Tog ett par mot huvudvärk på jobbet på eftermiddagen och tänkte inte på det senare utan stack ut på ett löppass. Som sagt, svettades floder och det kändes som att springa överhettad. Helst k
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 20:08Vid 3 mil är det inte värktablett som behövs. Det är starkare psyke du behöver helt enkelt. Smärtan kommer du nämligen aldrig ifrån, den går inte att döva helt om du inte tar till morfin (och då springer man inte så bra skulle jag tro).
Dövar du den smär
Vid 3 mil är det inte värktablett som behövs. Det är starkare psyke du behöver helt enkelt. Smärtan kommer du nämligen aldrig ifrån, den går inte att döva helt om du inte tar till morfin (och då springer man inte så bra skulle jag tro).
Dövar du den smär
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 20:28Som förebyggande har jag nog aldrig tagit ett piller, men jag har vid flera tillfällen tagit ibumetin för mitt ryggont. På en ultra tog jag också ibumetin för jag hade ont och det funkade kanon.
Att kalla huvudvärkstabletter, koffein, mm för dopning är
Som förebyggande har jag nog aldrig tagit ett piller, men jag har vid flera tillfällen tagit ibumetin för mitt ryggont. På en ultra tog jag också ibumetin för jag hade ont och det funkade kanon.
Att kalla huvudvärkstabletter, koffein, mm för dopning är
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 20:44Prexis så läser jag oxså av smärtan Lady...typ meddelande från kroppen.
Men jag ska oxså bekänna att jag en gång för en massa år sedan fick något konstigt i skallen under Örebro Marathon. Det klickade liksom till vid varje steg efter ungefär en mils löpni
Prexis så läser jag oxså av smärtan Lady...typ meddelande från kroppen.
Men jag ska oxså bekänna att jag en gång för en massa år sedan fick något konstigt i skallen under Örebro Marathon. Det klickade liksom till vid varje steg efter ungefär en mils löpni
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 21:29Jag är lockad att ta en värktablett men jag talade med en sjuksköterska som menade att jag inte vet hur min mage kommer att reagera efter 3 mils påfrestning och med dryga milen kvar.
Det är bara det argumentet som gör mig tveksam. Jag ska ju i mål!
Jag h
Jag är lockad att ta en värktablett men jag talade med en sjuksköterska som menade att jag inte vet hur min mage kommer att reagera efter 3 mils påfrestning och med dryga milen kvar.
Det är bara det argumentet som gör mig tveksam. Jag ska ju i mål!
Jag h
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2009, 00:54Kjell: Det där "metalliska klickandet" - kan det varit en skruv som höll på att ramla bort??? Jag anar div. spår ibland 🙂
Kjell: Det där "metalliska klickandet" - kan det varit en skruv som höll på att ramla bort??? Jag anar div. spår ibland 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:34Den som aldrig någonsin tagit en värktablett av något slag i samband med idrotts-/motionsaktivitet kastar första stenen!
Den som aldrig någonsin tagit en värktablett av något slag i samband med idrotts-/motionsaktivitet kastar första stenen!
Quote from ellen olsson on 18 May 2009, 10:37*kastar*
*kastar*