Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:40*kastar*
*kastar*
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:40Kastar!
Kastar!
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2009, 10:42Jag tar aldrig värktabletter... (Gjorde undantag efter en operation för några år sen)
Jag tar aldrig värktabletter... (Gjorde undantag efter en operation för några år sen)
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:56*kastar*
*kastar*
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 11:06Med tanke på ursprungsfrågan så tror jag att dom flesta är trötta/har ont i benen på ett eller annat sätt runt 3 mil.. Det bör man ha om man springer marathon och
det är helt naturligt.
Förebygga med att ta värktablett hade inte jag gjort...."kastar va
Med tanke på ursprungsfrågan så tror jag att dom flesta är trötta/har ont i benen på ett eller annat sätt runt 3 mil.. Det bör man ha om man springer marathon och
det är helt naturligt.
Förebygga med att ta värktablett hade inte jag gjort....
"kastar va
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 11:09Också åter till ursprungsfrågan så skulle jag säga att träning är bättre än tabletter i förebyggande syfte inför tävling.
Också åter till ursprungsfrågan så skulle jag säga att träning är bättre än tabletter i förebyggande syfte inför tävling.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 11:13Micke.. AMEN 🙂
Micke.. AMEN 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 11:16Absolut ska all påverkan av smärtstillande preparat undvikas vid all idrottslig aktivitet. Men likväl används det massor av olika preparat inom idrotten. Allt från sprutor till eliten och värktabletter och smärtlindrande salvor av motionärer.
Men få vill
Absolut ska all påverkan av smärtstillande preparat undvikas vid all idrottslig aktivitet. Men likväl används det massor av olika preparat inom idrotten. Allt från sprutor till eliten och värktabletter och smärtlindrande salvor av motionärer.
Men få vill
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 11:19Också tillbaka till ursprungsfrågan.
Inga tabletter i förebyggande syfte. Bättre med mer träning, läs långpass, så att outhärdlig smärta inte uppnås.
Också tillbaka till ursprungsfrågan.
Inga tabletter i förebyggande syfte. Bättre med mer träning, läs långpass, så att outhärdlig smärta inte uppnås.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 11:41Jag kastar gärna stenar åt höger eller vänster i den här diskusen.
Jag kastar gärna stenar åt höger eller vänster i den här diskusen.