Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 00:04Björnön 10 km Västerås helt isbelagd (ca 75% av sträckan). Går utmärkt att springa med icebugs även om vissa sträckor har lös issörja som ger dåligt fäste.
Björnön 10 km Västerås helt isbelagd (ca 75% av sträckan). Går utmärkt att springa med icebugs även om vissa sträckor har lös issörja som ger dåligt fäste.
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 00:11Enligt meteorologisk vetenskap har våren anlänt till Skåne hörde jag från TV i morse. En vecka utan frost. Fågelkvitter på morgonen här också, något enstaka fågelsträck har jag sett. Vårflod i ån bakom huset...Inte en snö- eller isfläck att skåda 🙂
Enligt meteorologisk vetenskap har våren anlänt till Skåne hörde jag från TV i morse. En vecka utan frost. Fågelkvitter på morgonen här också, något enstaka fågelsträck har jag sett. Vårflod i ån bakom huset...Inte en snö- eller isfläck att skåda 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 08:19Rapport från morgonrundan i Vaxholm: plusgrader (3) och ganska upptorkat på gångvägarna, men i skogsspåren är det mycket och hård packad is. Stråk av smältvatten som frusit till under natten även på annars torra vägar.
Känns som om våren är på väg. Om i
Rapport från morgonrundan i Vaxholm: plusgrader (3) och ganska upptorkat på gångvägarna, men i skogsspåren är det mycket och hård packad is. Stråk av smältvatten som frusit till under natten även på annars torra vägar.
Känns som om våren är på väg. Om i
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 08:27Å vad kul att läsa alla rapporter. Mera! 🙂
Å vad kul att läsa alla rapporter. Mera! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 08:28Jag vilar mig i form...
Jag vilar mig i form...
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 08:31Jag också idag men vi har ett par gradet svalare idag än igår och mulet. 3 plus just nu och dom hotar visst med enstaka snöbyar i Stockholm idag. 🙁
Jag också idag men vi har ett par gradet svalare idag än igår och mulet. 3 plus just nu och dom hotar visst med enstaka snöbyar i Stockholm idag. 🙁
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 08:54Målilla: våren är här! Klarblå himmel, sol och fågelkvitter. Någon enstaka snöhög men annars barmark. Underbart!
Målilla: våren är här! Klarblå himmel, sol och fågelkvitter. Någon enstaka snöhög men annars barmark. Underbart!
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 11:54Förmiddags pass i skogarna runt Täby (Ensta- och Skavlötenspåren).
Runt nollan i temp, bara det! Näst intill glansis i hela spåret. Men här och där kan man få 100 meter eller så med barmark. Dubbskor ett absolut måste. Inte en person ute, förrän vid 5 k
Förmiddags pass i skogarna runt Täby (Ensta- och Skavlötenspåren).
Runt nollan i temp, bara det! Näst intill glansis i hela spåret. Men här och där kan man få 100 meter eller så med barmark. Dubbskor ett absolut måste. Inte en person ute, förrän vid 5 k
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 13:25-5, inte en endaste fläck med barmark - det dröjer nog en månad till. Bor i mellersta Finland.
-5, inte en endaste fläck med barmark - det dröjer nog en månad till. Bor i mellersta Finland.
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 13:30Hade glömt långa tightsen till lunchjoggen igår, funkade bra med korta tights också. +6 och sol i Stockholm. 🙂
Hade glömt långa tightsen till lunchjoggen igår, funkade bra med korta tights också. +6 och sol i Stockholm. 🙂