Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 14:43Jag mötte en löpare i korta tighs igår. Sprang du på Södermalm?
Jag mötte en löpare i korta tighs igår. Sprang du på Södermalm?
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 16:35Nej, jag sprang från Kungsträdgården runt Norra Djurgården.
Nej, jag sprang från Kungsträdgården runt Norra Djurgården.
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 17:07Aha, då var det en till som glömt långa tightsen men som såg lycklig ut ändå. 🙂
Aha, då var det en till som glömt långa tightsen men som såg lycklig ut ändå. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 17:14Jag såg en dåre komma i korta cykelbyxor igår. Jag räknar mest det som ett fall för V(ingel)R(undan).
Jag såg en dåre komma i korta cykelbyxor igår. Jag räknar mest det som ett fall för V(ingel)R(undan).
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 18:13Någonstans runt 0 och pudersnö under förmiddagens pass @ Höga Kusten. Solen och plusgraderna kom senare.
Någonstans runt 0 och pudersnö under förmiddagens pass @ Höga Kusten. Solen och plusgraderna kom senare.
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 18:38Helt snö och isfritt och runt +5 grader idag på min vanligaste runda i Trollhättan, vårkänslor 🙂
Helt snö och isfritt och runt +5 grader idag på min vanligaste runda i Trollhättan, vårkänslor 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 20:00Söderförorterna Sätra Bredäng är snöfria på väg o trottoar. Tyvärr är det isbana på de vackra skogsstigarna. Dagen har erbjudit snö o regn i sidled och en lucka med sol o löfte om vår. 🙂
Söderförorterna Sätra Bredäng är snöfria på väg o trottoar. Tyvärr är det isbana på de vackra skogsstigarna. Dagen har erbjudit snö o regn i sidled och en lucka med sol o löfte om vår. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 20:00Snödroppar, krokusar och vintergäck i trädgårdarna som jag passerade under dagens runda här i Göteborg. Ljuvlig vårsol (L) och torra gång- och cykelbanor med en massa grus på...
Snödroppar, krokusar och vintergäck i trädgårdarna som jag passerade under dagens runda här i Göteborg. Ljuvlig vårsol (L) och torra gång- och cykelbanor med en massa grus på...
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 00:01Snöfritt, halkfritt, enstaka snöhögar, knoppar av snödroppar, en krokusknpp, en fullt utslagen tusensköna mitt på gräsmattan, vår i luften idag +7 grader.
Hyltebruk på gränsen mellan Småland och Halland.
Snöfritt, halkfritt, enstaka snöhögar, knoppar av snödroppar, en krokusknpp, en fullt utslagen tusensköna mitt på gräsmattan, vår i luften idag +7 grader.
Hyltebruk på gränsen mellan Småland och Halland.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 11:58Våren betyder att på nytt kunna springa i shorts och bar överkropp, vilket man kan nu när det över noll grader. Det känns befriande. Våren betyder också att isen går upp så man kan ta ett dopp mitt under rundan. Man behöver bara ta av skorna då.
Våren betyder att på nytt kunna springa i shorts och bar överkropp, vilket man kan nu när det över noll grader. Det känns befriande. Våren betyder också att isen går upp så man kan ta ett dopp mitt under rundan. Man behöver bara ta av skorna då.