Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVårstatus?
You need to log in to create posts and topics.

Jag säger som Jessie - jäkla kall vind...

Conny, vintergäcken har varit synlig i Stockholmstrakten. Och säkert på fler ställen.

Tack! Jag skall nog köpa några och plantera i trädgården, det är alltid kul med växter som blommar tidigt, och onormalt sent på året, jag hadde smultron som blommade i början utav december, och även någon maskros.

+ 2 ..lite nordanvindar men klarblå himmel här i stockholm. sprang kungsholmen samt söder runt..isfritt hela vägen och helt underbart!

Nollgradigt i solen å flera pluss i lä å flera minus i skuggan å en djävla kall norden här i Månkarbo. Roligt ändå att det ju nu går mot vår å vad det har med sig....hurra.!

I mitten av veckan blir det varmare. 🙂

Åååååå så bra Hurtbullan....ja till mitten av veckan kan man väl alltid stå ut....hehe

Skatåsmilen var som gott isfri i söndags. Några hundra meter kvar med is sammanlagt. Gick dock att springa vid kanterna som var isfria (men smala)

Det mesta av isgatan är borta från gång- och cykelbanorna runt Tensta, Spånga, Rinkeby & Rissne. Det finns lite kvar där inte solen legat på, men inget som inte går att navigera runt eller över om man är försiktig.

För övrigt är fågelsången bedårande nu

Nån som har koll på när man kan börja springa i Ursvik?