Quote from Elias Engqvist on 26 February 2012, 16:08Jag säger som Jessie - jäkla kall vind...
Jag säger som Jessie - jäkla kall vind...
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 16:40Conny, vintergäcken har varit synlig i Stockholmstrakten. Och säkert på fler ställen.
Conny, vintergäcken har varit synlig i Stockholmstrakten. Och säkert på fler ställen.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 16:49Tack! Jag skall nog köpa några och plantera i trädgården, det är alltid kul med växter som blommar tidigt, och onormalt sent på året, jag hadde smultron som blommade i början utav december, och även någon maskros.
Tack! Jag skall nog köpa några och plantera i trädgården, det är alltid kul med växter som blommar tidigt, och onormalt sent på året, jag hadde smultron som blommade i början utav december, och även någon maskros.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 17:31+ 2 ..lite nordanvindar men klarblå himmel här i stockholm. sprang kungsholmen samt söder runt..isfritt hela vägen och helt underbart!
+ 2 ..lite nordanvindar men klarblå himmel här i stockholm. sprang kungsholmen samt söder runt..isfritt hela vägen och helt underbart!
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 20:17Nollgradigt i solen å flera pluss i lä å flera minus i skuggan å en djävla kall norden här i Månkarbo. Roligt ändå att det ju nu går mot vår å vad det har med sig....hurra.!
Nollgradigt i solen å flera pluss i lä å flera minus i skuggan å en djävla kall norden här i Månkarbo. Roligt ändå att det ju nu går mot vår å vad det har med sig....hurra.!
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 20:20I mitten av veckan blir det varmare. 🙂
I mitten av veckan blir det varmare. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 20:25Åååååå så bra Hurtbullan....ja till mitten av veckan kan man väl alltid stå ut....hehe
Åååååå så bra Hurtbullan....ja till mitten av veckan kan man väl alltid stå ut....hehe
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 20:19Skatåsmilen var som gott isfri i söndags. Några hundra meter kvar med is sammanlagt. Gick dock att springa vid kanterna som var isfria (men smala)
Skatåsmilen var som gott isfri i söndags. Några hundra meter kvar med is sammanlagt. Gick dock att springa vid kanterna som var isfria (men smala)
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 20:25Det mesta av isgatan är borta från gång- och cykelbanorna runt Tensta, Spånga, Rinkeby & Rissne. Det finns lite kvar där inte solen legat på, men inget som inte går att navigera runt eller över om man är försiktig.
För övrigt är fågelsången bedårande nu
Det mesta av isgatan är borta från gång- och cykelbanorna runt Tensta, Spånga, Rinkeby & Rissne. Det finns lite kvar där inte solen legat på, men inget som inte går att navigera runt eller över om man är försiktig.
För övrigt är fågelsången bedårande nu
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 20:41Nån som har koll på när man kan börja springa i Ursvik?
Nån som har koll på när man kan börja springa i Ursvik?