Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 20:59Jag åkte bil förbi Kistasidan igår och det såg isigt ut.
Jag åkte bil förbi Kistasidan igår och det såg isigt ut.
Quote from Elias Engqvist on 28 February 2012, 02:04Man kan springa fast det är isigt - det gäller bara att klä sig efter underlaget
Man kan springa fast det är isigt - det gäller bara att klä sig efter underlaget
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 06:38Klart man kan men nu längtar åtminstone jag efter våren. 🙂
Klart man kan men nu längtar åtminstone jag efter våren. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 07:29Våren kom av sig..., här i Stockholm.
Våren kom av sig..., här i Stockholm.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 08:14plötsligt låg där ett vitt täcke över alla mina små vårlökar som ville kika upp.. =(
plötsligt låg där ett vitt täcke över alla mina små vårlökar som ville kika upp.. =(
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 08:17Men jag har ju inte talat om att jag såg några snödroppar vid grannen häck förra torsdagen, vet inte hur de mår i dag för nu ligger det ett lager puder över marken nordväst om Stockholm.
Men jag har ju inte talat om att jag såg några snödroppar vid grannen häck förra torsdagen, vet inte hur de mår i dag för nu ligger det ett lager puder över marken nordväst om Stockholm.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 08:3210-15 cm blötsnö i natt och dåligt plogat i morse, fick bli några omvägar med cykeln och humöret var inte på topp. Nu får det ta mig fan vara nog med snö, jag vill ha bar asfalt att cykla/springa på !
10-15 cm blötsnö i natt och dåligt plogat i morse, fick bli några omvägar med cykeln och humöret var inte på topp. Nu får det ta mig fan vara nog med snö, jag vill ha bar asfalt att cykla/springa på !
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 08:43Snöstorm, eller i alla fall snöfall och blåst, -2°C. Idag är det ingen höjdare att ge sig ut på intervallpass i Luleå. Tur att jag körde alternativträning igår. Dagens pass lär bli snöskottning:-).
Snöstorm, eller i alla fall snöfall och blåst, -2°C. Idag är det ingen höjdare att ge sig ut på intervallpass i Luleå. Tur att jag körde alternativträning igår. Dagens pass lär bli snöskottning:-).
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 08:57Det här måste väl vara ett vårtecken: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/misstankt-sol-och-varare-atalad_6885043.svd
Det här måste väl vara ett vårtecken: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/misstankt-sol-och-varare-atalad_6885043.svd
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 09:00Haha.. min humor! Länken är nu skickad till alla kollegor.. 😀
Haha.. min humor! Länken är nu skickad till alla kollegor.. 😀