Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 15:36Citronfjärilar här!
De vill inte bli fotade :).
Citronfjärilar här!
De vill inte bli fotade :).
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 15:54Jag fick kommentarer om mina windstopper handskar o mössa idag. Då är det vår.
Jag fick kommentarer om mina windstopper handskar o mössa idag. Då är det vår.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:16Julölen rabbateras nu på ICA Tallen i Månkarbo...."ja då är det vååååååårrr"....!
Julölen rabbateras nu på ICA Tallen i Månkarbo...."ja då är det vååååååårrr"....!
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:42Vilken tur för de lokala alkisarna.
Vilken tur för de lokala alkisarna.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:50Ja han blev jätteglad.....ehe..!
Ja han blev jätteglad.....ehe..!
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 08:32Första passet handsk- och mösslöst och med bara två lager kläder på överkroppen!
Och bilen är tvättad! F-n var det en röd bil jag hade?
Första passet handsk- och mösslöst och med bara två lager kläder på överkroppen!
Och bilen är tvättad! F-n var det en röd bil jag hade?
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 18:13Blåsippor
Rabarberknoppar
Lunch på terrassen
Grannens ljusslinga lyser och solen lyser på den
Blåsippor
Rabarberknoppar
Lunch på terrassen
Grannens ljusslinga lyser och solen lyser på den
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 07:53Fullt med pushkinia utmed en häck i söderläge. Vill ha en sån rabatt.
Fullt med pushkinia utmed en häck i söderläge. Vill ha en sån rabatt.
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 09:23Blåsippor, snödroppar, nytvättade bilar, utemöblerna framplockade, sommardäck, flera nya fräknar, dunparkas är undanstoppad, folk ler, motionärer vart man än ser, fågelkvitter och nysopade gator. 🙂
Blåsippor, snödroppar, nytvättade bilar, utemöblerna framplockade, sommardäck, flera nya fräknar, dunparkas är undanstoppad, folk ler, motionärer vart man än ser, fågelkvitter och nysopade gator. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 07:38Milen och 5-kilometern i Ursvik var snö- och isfria i lördags iaf. Lite geggigt bitvis, men inte värre än vad det kan vara sommartid också!
Milen och 5-kilometern i Ursvik var snö- och isfria i lördags iaf. Lite geggigt bitvis, men inte värre än vad det kan vara sommartid också!