Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVårstatus?
You need to log in to create posts and topics.

I Blekinge ( Karlshamn ), 10 grader varmt och solsken bitvis, underbart långpass idag, jippee våren är kommen. 🙂 🙂 🙂

Sol, 11 grader i skuggar och kanonväder!

Det porlar om smältvattnet, nu går det verkligen undan! En eller två dagar på det här viset till så är det barmark överallt.

Vet inte hur det ser ut i Ursvik däremot.

Utomhusbänken är framtagen inbäddad i fårskinn.. en kopp te, jobbdator, hunden vid fötterna och en strålande sol så man får kisa.. Som bakgrundsljud har jag snö som smälter och porlar längs med skogsstigarna kring huset. Ljuva livet!

Hej våren, välkommen

Sol och varmt i Sundbyberg idag - nästan lite försommarkänsla. 🙂 Jag sprang en sväng runt Råstasjön och Lötsjön på lunchen och det var ljuvligt. Isfritt och bara lite blött kvar bitvis runt Råstasjön.

Jag såg hela fyra stycken citronfjärilar idag på min runda! Tio goa plusgrader, minst, här i Göteborg, och strålande sol som värmde ordentligt. Såpass att det var riktigt skönt att komma till skuggigare partier längs med stigen ibland, där den is som låg

Shorts, kortärmat och - barfota (ok, bara på nerjoggen. Men ändå)! Solen skiner på Gotland. 🙂

4-5 plusgrader i Luleå och isen på vägarna löser upp sig fort. Barfotapremiären närmar sig med stormsteg.

+8 och strålande sol några mil söder om Göteborg! I dag finns det risk för att skorna blir leriga... 😀

Igår fick racerdojorna komma ut och lufta sig för första gången i år. 🙂

Tog den här bilden idag utanför Hedemora - det betyder också vår.

BILD:http://farm8.staticflickr.com/7039/6976138935_fcd9509eb5_b.jpg

(Sångsvanar)