Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 14:52I Blekinge ( Karlshamn ), 10 grader varmt och solsken bitvis, underbart långpass idag, jippee våren är kommen. 🙂 🙂 🙂
I Blekinge ( Karlshamn ), 10 grader varmt och solsken bitvis, underbart långpass idag, jippee våren är kommen. 🙂 🙂 🙂
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 14:58Sol, 11 grader i skuggar och kanonväder!
Det porlar om smältvattnet, nu går det verkligen undan! En eller två dagar på det här viset till så är det barmark överallt.
Vet inte hur det ser ut i Ursvik däremot.
Sol, 11 grader i skuggar och kanonväder!
Det porlar om smältvattnet, nu går det verkligen undan! En eller två dagar på det här viset till så är det barmark överallt.
Vet inte hur det ser ut i Ursvik däremot.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 15:26Utomhusbänken är framtagen inbäddad i fårskinn.. en kopp te, jobbdator, hunden vid fötterna och en strålande sol så man får kisa.. Som bakgrundsljud har jag snö som smälter och porlar längs med skogsstigarna kring huset. Ljuva livet!
Hej våren, välkommen
Utomhusbänken är framtagen inbäddad i fårskinn.. en kopp te, jobbdator, hunden vid fötterna och en strålande sol så man får kisa.. Som bakgrundsljud har jag snö som smälter och porlar längs med skogsstigarna kring huset. Ljuva livet!
Hej våren, välkommen
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 16:57Sol och varmt i Sundbyberg idag - nästan lite försommarkänsla. 🙂 Jag sprang en sväng runt Råstasjön och Lötsjön på lunchen och det var ljuvligt. Isfritt och bara lite blött kvar bitvis runt Råstasjön.
Sol och varmt i Sundbyberg idag - nästan lite försommarkänsla. 🙂 Jag sprang en sväng runt Råstasjön och Lötsjön på lunchen och det var ljuvligt. Isfritt och bara lite blött kvar bitvis runt Råstasjön.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 13:38Jag såg hela fyra stycken citronfjärilar idag på min runda! Tio goa plusgrader, minst, här i Göteborg, och strålande sol som värmde ordentligt. Såpass att det var riktigt skönt att komma till skuggigare partier längs med stigen ibland, där den is som låg
Jag såg hela fyra stycken citronfjärilar idag på min runda! Tio goa plusgrader, minst, här i Göteborg, och strålande sol som värmde ordentligt. Såpass att det var riktigt skönt att komma till skuggigare partier längs med stigen ibland, där den is som låg
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 13:53Shorts, kortärmat och - barfota (ok, bara på nerjoggen. Men ändå)! Solen skiner på Gotland. 🙂
Shorts, kortärmat och - barfota (ok, bara på nerjoggen. Men ändå)! Solen skiner på Gotland. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 14:434-5 plusgrader i Luleå och isen på vägarna löser upp sig fort. Barfotapremiären närmar sig med stormsteg.
4-5 plusgrader i Luleå och isen på vägarna löser upp sig fort. Barfotapremiären närmar sig med stormsteg.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 14:52+8 och strålande sol några mil söder om Göteborg! I dag finns det risk för att skorna blir leriga... 😀
+8 och strålande sol några mil söder om Göteborg! I dag finns det risk för att skorna blir leriga... 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 15:03Igår fick racerdojorna komma ut och lufta sig för första gången i år. 🙂
Igår fick racerdojorna komma ut och lufta sig för första gången i år. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 12 March 2012, 15:31Tog den här bilden idag utanför Hedemora - det betyder också vår.
BILD:http://farm8.staticflickr.com/7039/6976138935_fcd9509eb5_b.jpg
(Sångsvanar)
Tog den här bilden idag utanför Hedemora - det betyder också vår.
BILD:http://farm8.staticflickr.com/7039/6976138935_fcd9509eb5_b.jpg
(Sångsvanar)