Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 12:12Jag sprang 3 km men eftersom det var första passet på 4 veckor så tog det lite tid..... Nu ser jag att det har dykt upp några fräknar på kinderna, det är för mig ett vårtecken 🙂
Jag sprang 3 km men eftersom det var första passet på 4 veckor så tog det lite tid..... Nu ser jag att det har dykt upp några fräknar på kinderna, det är för mig ett vårtecken 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 13:32Sol från klarblå himmel, två plus, men lite kall vind. 21 km genom villaområden, längs fält och E22:an. Fotbollsspelande pojkar är väl ett säkert vårtecken?
Underbar tur vi hade och nu smakar kaffe och bulle gott!
Sol från klarblå himmel, två plus, men lite kall vind. 21 km genom villaområden, längs fält och E22:an. Fotbollsspelande pojkar är väl ett säkert vårtecken?
Underbar tur vi hade och nu smakar kaffe och bulle gott!
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 14:4798% snöfritt i skogen, solsken och fågelsång. Mossarna bör fortfarande, ingen grönska. Perfekt för obanat! Sisjön, Göteborg.
98% snöfritt i skogen, solsken och fågelsång. Mossarna bör fortfarande, ingen grönska. Perfekt för obanat! Sisjön, Göteborg.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 15:09@Magnus Homann: Låter som om det börjar bli läge att ta sig söderut och försöka hitta SportIdent-pinnen jag tappade under WRT Sandsjöbacka Trail Marathon och som legat dold under snön sedan dess... 🙂
@Magnus Homann: Låter som om det börjar bli läge att ta sig söderut och försöka hitta SportIdent-pinnen jag tappade under WRT Sandsjöbacka Trail Marathon och som legat dold under snön sedan dess... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 15:30-5 och strålande sol i Luleå idag. Perfekt väder för långpass med andra ord.
-5 och strålande sol i Luleå idag. Perfekt väder för långpass med andra ord.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 15:35Isfritt i Södra Stockholm (Bredäng/Mälarhöjden/Aspudden/Västertorp) vilket gav en härlig vårtur i löparskorna igår. 🙂 Enstaka snöhögar på trottoarer på skuggsidan, men ingenting som inte går att skutta runt.
Isfritt i Södra Stockholm (Bredäng/Mälarhöjden/Aspudden/Västertorp) vilket gav en härlig vårtur i löparskorna igår. 🙂 Enstaka snöhögar på trottoarer på skuggsidan, men ingenting som inte går att skutta runt.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 15:38Endast ett fåtal isfläckar idag på sträckan Sundbyberg - Karlberg - Sundbyberg. Underbart väder med sol! (H)
Endast ett fåtal isfläckar idag på sträckan Sundbyberg - Karlberg - Sundbyberg. Underbart väder med sol! (H)
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 15:39Sol, sol, sol överallt, men isvindar från Ryssland (?) och iskana överallt utom på de mest använda vägarna och några tungt grusade gångbanor.
Våren dröjer nog några veckor till ändå här i södraste Dalarna.
Sol, sol, sol överallt, men isvindar från Ryssland (?) och iskana överallt utom på de mest använda vägarna och några tungt grusade gångbanor.
Våren dröjer nog några veckor till ändå här i södraste Dalarna.
Quote from Bjarne Lewin on 26 February 2012, 15:44Vårblöta leriga stigar, översvämmade fällt med isyta och en iskall vind från norr.
I övrigt sol, sol, sol, och små minisolar i form av vintergäck 🙂
Vårblöta leriga stigar, översvämmade fällt med isyta och en iskall vind från norr.
I övrigt sol, sol, sol, och små minisolar i form av vintergäck 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 15:56I vilken del utav sverige blommar Vintergäcken just nu ?
I vilken del utav sverige blommar Vintergäcken just nu ?