Quote from Guest on 26 May 2008, 21:31Nu har jag börjat ta mig på långa rundor, undrar nu hur ni tar med er vätska?
Vätskebälte? Vätskeryggsäck? Håller i flaska?? Vad är bäst/bekvämast?Då jag springer i skogen kan jag inte planera in så jag kan ta vatten från en kiosk eller någonting på vä
Nu har jag börjat ta mig på långa rundor, undrar nu hur ni tar med er vätska?
Vätskebälte? Vätskeryggsäck? Håller i flaska?? Vad är bäst/bekvämast?
Då jag springer i skogen kan jag inte planera in så jag kan ta vatten från en kiosk eller någonting på vä
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 21:41De flesta tror jag använder någon av Perfektas vätskebälten.
http://user.tninet.se/~zhz876i/produkter.htm
De flesta tror jag använder någon av Perfektas vätskebälten.
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 21:43Jag springer med Perfektas bält med 3 flaskor och är supernöjd. Har testat flera andra bälten men inget som sitter så bra som Perfektas.
Jag springer med Perfektas bält med 3 flaskor och är supernöjd. Har testat flera andra bälten men inget som sitter så bra som Perfektas.
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 21:44Kan bara hålla med föregående talare, fast jag har en 8-faskors och tar bara med så många flaskor jag behöver. Då har man en praktiskt ficka på magen också för nycklar och sådant.
Kan bara hålla med föregående talare, fast jag har en 8-faskors och tar bara med så många flaskor jag behöver. Då har man en praktiskt ficka på magen också för nycklar och sådant.
Quote from Galderma Fritidsförening on 26 May 2008, 21:51Jag använder också Perfektas vätskebälte, jag har fyra flaskor - två fram och två bak. Reflex bakpå bältet och ficka frampå. Superbra! 🙂
Jag använder också Perfektas vätskebälte, jag har fyra flaskor - två fram och två bak. Reflex bakpå bältet och ficka frampå. Superbra! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 21:58Även jag anvädet perfektas bälte och tycker det är det bästa jag haft! Har det med 4 flaskor men funderar även på att införskaffa mej ett som har ficka på.. Är iaf supernöjd med mitt 🙂
Även jag anvädet perfektas bälte och tycker det är det bästa jag haft! Har det med 4 flaskor men funderar även på att införskaffa mej ett som har ficka på.. Är iaf supernöjd med mitt 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 22:01Ficka på vätskebältet är väldigt bra. Mitt från Intersport har för liten ficka, inte att rekommendera. Men jag använder det så sällan, har det bara när jag springer minst 100 minuter.
Ficka på vätskebältet är väldigt bra. Mitt från Intersport har för liten ficka, inte att rekommendera. Men jag använder det så sällan, har det bara när jag springer minst 100 minuter.
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 22:11Det verkar som de flesta löparproffsen svär på perfekta, trots att det dykt upp flera alternativ i handeln. Är själv mycket nöjd med mitt perfektabälte, det är ett femflaskors men jag använder oftast bara tre. Har märkt att folk bär dem lite olika, en del
Det verkar som de flesta löparproffsen svär på perfekta, trots att det dykt upp flera alternativ i handeln. Är själv mycket nöjd med mitt perfektabälte, det är ett femflaskors men jag använder oftast bara tre. Har märkt att folk bär dem lite olika, en del
Quote from Donald Isaksson on 26 May 2008, 23:42Har också funderat på o skaffa mig ett vätskebälte inför sommarens långpass.
Hur gör ni när ni dricker,
kör ni på o dricka medans ni springer (i farten) eller stannar ni till och drar i er vätskan?
Har också funderat på o skaffa mig ett vätskebälte inför sommarens långpass.
Hur gör ni när ni dricker,
kör ni på o dricka medans ni springer (i farten) eller stannar ni till och drar i er vätskan?
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 05:21Jag kan tillägga att Perfekta ställer ut på mässan i samband med maran. Priserna blir de som anges på hemsidan.
Jag ska nog köpa ett vätskebälte till mig själv.
Jag kan tillägga att Perfekta ställer ut på mässan i samband med maran. Priserna blir de som anges på hemsidan.
Jag ska nog köpa ett vätskebälte till mig själv.