Quote from Gabriella Säfström on 27 May 2008, 15:42Jag brukar på tävling ta med en liten flaska med stor öppning. Den passar i vätskebältet. Vid kontroller fyller jag flaskan kvickt och enkelt och lubbar vidare och dricker löpandes. Man slipper mycket av trängsel och tappar mindre löprytm. Framför allt vi
Jag brukar på tävling ta med en liten flaska med stor öppning. Den passar i vätskebältet. Vid kontroller fyller jag flaskan kvickt och enkelt och lubbar vidare och dricker löpandes. Man slipper mycket av trängsel och tappar mindre löprytm. Framför allt vi
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 09:32Provade med en handhållen flaska under gårdagens långpass.
Lite ovant i början, men flaskan vande sig så småningom. 😉
Sprang med karta så det var lite knixigt med båden den och flaskan, men efter ett tag gick det riktigt bra. I början höll jag kram
Provade med en handhållen flaska under gårdagens långpass.
Lite ovant i början, men flaskan vande sig så småningom. 😉
Sprang med karta så det var lite knixigt med båden den och flaskan, men efter ett tag gick det riktigt bra. I början höll jag kram
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 19:32Det är en träningssak att skruva av korken. Jag har två flaskor med skruvkork. Dock ingen karta (den skulle nog bli våt). Jag har inte heller någon hög fart och förmodligen saktar jag ner vid drickande, inte gå men sakta lunk. Precis som du märkte håll lö
Det är en träningssak att skruva av korken. Jag har två flaskor med skruvkork. Dock ingen karta (den skulle nog bli våt). Jag har inte heller någon hög fart och förmodligen saktar jag ner vid drickande, inte gå men sakta lunk. Precis som du märkte håll lö