Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 16:12P -> Texter som den du klippte in hittar man i nästan alla nutritionsböcker från 90-talet och 2000-talet. Det står till och med något liknande i boken idrottsnutrition som SISU gav ut 2007. De saknar alla referenser till faktiska studier som backar upp de
P -> Texter som den du klippte in hittar man i nästan alla nutritionsböcker från 90-talet och 2000-talet. Det står till och med något liknande i boken idrottsnutrition som SISU gav ut 2007. De saknar alla referenser till faktiska studier som backar upp de
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 16:17Har du varit ute och cyklat nu?
Har du varit ute och cyklat nu?
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 19:31Jag kan ha missat något men här kommer lite ord och inga mer visor:
Om man bara är ute och lallar runt lite på lagomlätt långpass kan man nöja sig med att dricka efter törst.
Om man ska ägna sig åt långvarigt hårt fysiskt arbete så ser man till att dr
Jag kan ha missat något men här kommer lite ord och inga mer visor:
Om man bara är ute och lallar runt lite på lagomlätt långpass kan man nöja sig med att dricka efter törst.
Om man ska ägna sig åt långvarigt hårt fysiskt arbete så ser man till att dr
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 19:42Frida B. (t+) Helt enig med deg.
Frida B. (t+) Helt enig med deg.
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 21:17I dag körde jag just en multisporttävling och var så idiotisk att jag inte drack efter det schema jag brukar hålla mig till (var 20-25 minut). Detta resulterade i törst efter en dryg timmes hård ansträngning. En törst som visade sig svår att ta sig ur. Sk
I dag körde jag just en multisporttävling och var så idiotisk att jag inte drack efter det schema jag brukar hålla mig till (var 20-25 minut). Detta resulterade i törst efter en dryg timmes hård ansträngning. En törst som visade sig svår att ta sig ur. Sk
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 21:38Ja, man kan lära sig mycket om kroppen, inom uthållighetssporterna.
Ps, det är bara någon som tror att man ska dricka enorma mängder om man har ett schema att följa innan intellektet har räknat ut ungefärliga mängder för individen.
Ja, man kan lära sig mycket om kroppen, inom uthållighetssporterna.
Ps, det är bara någon som tror att man ska dricka enorma mängder om man har ett schema att följa innan intellektet har räknat ut ungefärliga mängder för individen.
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 22:30Jag tror att Måne är gjord av ost, då jag med egna ögon tydligt kan se att den har hål.
Jag tror att Måne är gjord av ost, då jag med egna ögon tydligt kan se att den har hål.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 08:21Försvar av E och egna åsikter, är högt prioriterat hos många.
Många företags högsta mål är att maximera vinsten, oavsett medel.Även om det kan leda till andra människors ohälsa och död.
Grattis Gatorade!
Eran kampanj för onödigt drickande är fortfarand
Försvar av E och egna åsikter, är högt prioriterat hos många.
Många företags högsta mål är att maximera vinsten, oavsett medel.
Även om det kan leda till andra människors ohälsa och död.
Grattis Gatorade!
Eran kampanj för onödigt drickande är fortfarand
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 08:56Symptom på hyponatremi (blodet utspätt) är bland annat huvudvärk, trötthet, förvirring och muskelkramper.
Samma symptom som man brukar hävda beror på vätskebrist!
Symptom på hyponatremi (blodet utspätt) är bland annat huvudvärk, trötthet, förvirring och muskelkramper.
Samma symptom som man brukar hävda beror på vätskebrist!
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 08:59Ja, det är dumt att lära sig av erfarenhet.
Ja, det är dumt att lära sig av erfarenhet.