Quote from Funbeat user on 25 April 2013, 22:12Är jag den enda som vågar säga att det inte alls är fel att de stora cykelklubbarna får betala mer? De inte bara lägger beslag på alla bra starttider så vi vanliga cyklister inte har en chans att få en starttid i dagsljus, de tar även över vägen som om de
Är jag den enda som vågar säga att det inte alls är fel att de stora cykelklubbarna får betala mer? De inte bara lägger beslag på alla bra starttider så vi vanliga cyklister inte har en chans att få en starttid i dagsljus, de tar även över vägen som om de
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 06:30VR är beroende av att cykelklubbarna deltar, de är nämligen de som har varit med och skapat "hysterin" runt VR. Blir det ett missnöje hos cykelklubbarna så kan det gå snabbt, på 2-3 år så kan VR st med ett stort antal tomma platser.
Min dröm är att Mäl
VR är beroende av att cykelklubbarna deltar, de är nämligen de som har varit med och skapat "hysterin" runt VR. Blir det ett missnöje hos cykelklubbarna så kan det gå snabbt, på 2-3 år så kan VR st med ett stort antal tomma platser.
Min dröm är att Mäl
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 10:59Men sånt har redan gjorts och det har inte varit långsiktigt bärkraftigt, bla misslyckats att attrahera tillräckligt med deltagare. Kanske lite söligt med start från 3-4 ställen och mål på lika många ställen? Sen har väl inte Mälaren runt lika fin sträckn
Men sånt har redan gjorts och det har inte varit långsiktigt bärkraftigt, bla misslyckats att attrahera tillräckligt med deltagare. Kanske lite söligt med start från 3-4 ställen och mål på lika många ställen? Sen har väl inte Mälaren runt lika fin sträckn
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 11:14Självklart borde Mälaren runt vara loppet för alla cyklister i Upplands/Sörmlands regionen, och visst borde det kunna fungera som motionslopp.
Men detta har prövats förut som nämnts med start och mål på flera platser och olika alternativa sträckor och fi
Självklart borde Mälaren runt vara loppet för alla cyklister i Upplands/Sörmlands regionen, och visst borde det kunna fungera som motionslopp.
Men detta har prövats förut som nämnts med start och mål på flera platser och olika alternativa sträckor och fi
Quote from ellen olsson on 26 April 2013, 12:24När f-n fick VR fin sträckning?!?
Tråkigare väg är svårt att hitta.
När f-n fick VR fin sträckning?!?
Tråkigare väg är svårt att hitta.
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 18:20Heja Nina S! Helt rätt!
Heja Nina S! Helt rätt!
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 21:43Det är nästan så jag hoppas att jag bryter i år. Så jag slipper min maniska tanke om att kör en massa VR i sträck. För satan vilket skitlopp det har blivit bara på de senaste åren.
Om jag nu inte bryter så blir det max tre till. Inte ett lopp mer runt k
Det är nästan så jag hoppas att jag bryter i år. Så jag slipper min maniska tanke om att kör en massa VR i sträck. För satan vilket skitlopp det har blivit bara på de senaste åren.
Om jag nu inte bryter så blir det max tre till. Inte ett lopp mer runt k
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 07:36P, det finns terpai mot tvångstankar, även mot såna som handlar om att cykla runt en avlång sjö 😉
Själv lovade jag mig själv att "det här blir sista rundan" för flera år sedan. Och har hållit det löftet. Utan terapi. Och levt ut motionsloppslustarna på
P, det finns terpai mot tvångstankar, även mot såna som handlar om att cykla runt en avlång sjö 😉
Själv lovade jag mig själv att "det här blir sista rundan" för flera år sedan. Och har hållit det löftet. Utan terapi. Och levt ut motionsloppslustarna på
Quote from Funbeat user on 27 April 2013, 12:18När f-n fick VR fin sträckning?!?
Ödeshög-Ölmstad är väl inte så tokigt? I övrigt är det rätt trist. Hela västsidan kunde de gärna plocka bort helt, finns inget att fästa ögonen på.
När f-n fick VR fin sträckning?!?
Ödeshög-Ölmstad är väl inte så tokigt? I övrigt är det rätt trist. Hela västsidan kunde de gärna plocka bort helt, finns inget att fästa ögonen på.
Quote from Johan Fylke on 27 April 2013, 15:01Infarten mot Hjo är väl trevlig i soluppgång med utsikt över vättern. Annars finns det inte mycket
Infarten mot Hjo är väl trevlig i soluppgång med utsikt över vättern. Annars finns det inte mycket