Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan 2014 - 1750:- för c …
You need to log in to create posts and topics.

Karolina, nu har jag skrivit svar till dig tre gånger men raderat. Jag tror jag tar semester en vecka och skriver en uppsats i ämnet istället, så jag får med allt jag vill ha sagt.

"Det är ganska poänglöst att generalisera som ni gör och säga att alla som cyklar organiserat via någon klubb skulle: "de tar även över vägen som om de äger den, med skrik och otrevligheter när de passerar en, som om vi vanliga cyklister inte har rätt att

"Bästa tider" är väl rätt olika på olika typer av cyklister:
1. Jag som vill köra solo snabbt startar gärna tidigt så att jag slipper folk på banan och hinner se sub 9-starterna.
2. De som kör för första gången och inte tror sig vara så snabba väljer säke

(t+) på den Linus 🙂

Bra Linus!

är det inte en gräddfil att kunna få en garanterad startplats tillsammans med sina 59 kompisar i samma startgrupp med given starttid utan att behöva konkurrera om en näst intill slumpmässig tid, om man nu överhuvudtaget lyckas få tag på en?
har inget emot

Gnällspik.

Anledningen är ju för övrigt naturligtvis att VR vill att klubbarna ska få cykla tillsammans i grupp, och då är ju detta i princip det enda sättet att gå till väga. Det skulle vara näst intill omöjligt för någon ansvarig i klubben att hantera alla anmälni

... och utan klubbarna så blir det aldrig fullt.

1350kr är redan för mycket, vilken typ av anmälan det än handlar om.

Heheh (H)