Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan 2014 - 1750:- för c …
You need to log in to create posts and topics.

Målrakan tycker jag är den trevligaste biten;7)

Vänligen

P.

Ok, Hjoinfarten får väl passera också - men bara under soluppgång! Men sen får det vara slut.

Jag tycker det är en trevlig sträckning runt en sjö mitt i Sverige.

"En sjö mitt i Sverige" – tänker du på Storsjön då?

Finns bara en sjö i landet. Resten är sumpmark, diken eller träsk. En och annan myr finns det också. Men bara en sjö, så det så.

Vänligen

P.

Sorry, justerar;

...ett dike mitt i den bebodda delen av Sverige...

😉

Nina S +1

Det är väl lite som andra nöjen, ska man sittar på 1:a parkett så koster det oftast lite mer.
Man kan ju välja att se det positivt, ur andra cyklisters perspektiv, som Nina gör 😉

+1
Det är väl inget konstigt att betala extra för en gräddfil utan att behöva konkurrera med alla andra. Ska det vara samma pris så bör väl gräddfilen tas bort.

1: Jag vet inte vad ni anser är "de bästa tiderna" ? Kan någon berätta det för mig..

2: Alla klubbar m.fl. som tar det ni kallar "gräddfilen" får väl inte exakt samma starttider? Eller? Menar ni att ändå att alla klubbar tar de dom bästa tiderna, fast de

+1.

Bra och tack Karolina för att du tog dig tid att skriva ett sådant bra och koncist svar. Jag orkade tyvärr inte eftersom det alltid blir pajkastningsdebatter när den här typen av diskussion tas upp.