Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan 2014 - 1750:- för c …
You need to log in to create posts and topics.

Detta ämne diskuteras även på happymtb, där är diskussionen mer åt att man skall "svart"-cykla och skapa pirat-subgrupper.

Det här kommer bli intressant att följa de närmaste 2-3 åren, vad är statusen att cykla VR kontra kostnaden.

Det finns redan nu gott om startplatser att köpa och snart sjunker priserna
http://www.startplatser.se/startplats-vatternrundan-koepes-saeljes.asp

Så intresset är nog inte så mycket större än de 23000 som fick plats. De som inte fick någon plats är inte

Intresset kan nog vara större, men hänger naturligtvis ihop med vad det kostar.
Att samma cyklist som inte fick tag på ett startbevis i oktober när de släpptes och var mycket upprörd över att platserna tog slut så fort inte vill ha ett startbevis idag när

- Fast Raymond, livet består väl inte bara av VR. Det går ju tävlingar varje vecka nu - att träna till, är man inte då bered att cykla VR med 1,5-2 månaders varsel?
(H)

Då borde alla avhoppade få sålt sina startbevis på nolltid, det verkar inte vara så.

Min tanke var att det kanske inte var så jättemånga som blev utan i höstas.
De som var sugen att köra för första gången, köper förmodligen inget bevis nu. Men för den motionärer som har kört tidigare kan nog tänkas att köpa nu.

Med en kraftig prisöknin

Denna tråd blir bara roligare och roligare 🙂
Tror knappast att VR går i KK pga att några klubbar inte ställer upp, VR är ju större än så.
Att få fördelar ska naturligtvis kosta, sen kan jag tycka att gnället börjar bli i paritet med detta ----> http:

Jag tror inte heller att VR kommer att KK.
Om ett par tre år så kommer vi att ha svaren om de har valt rätt taktik.

"Har flere billetter til salgs "billig", kom med bud.
Starttidene er:
20:24
22:54
22:56
00:36
00:10
00:16
01:06
01:32
01:32"

Man kan inte låta bli att undra. 9 starter! Jag har svårt att tro att tanken från början var att själv starta. Men jag kan natu

Intressant, hoppas att personen i fråga förlorar pengar.
Konstig spekulation, det blir ju alltid platser till salu inför loppet.
Desto större lopp som säljer slut snabbt desto fler platser säljs ( till slut till mycket låga priser)