Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan 2014 - 1750:- för c …
You need to log in to create posts and topics.

Vinsten är nog redan hemräknad, i höstas var det hysteriska priser ett tag (om det nu blev affärer av det jag läste om)

"Vinsten är nog redan hemräknad, i höstas var det hysteriska priser ett tag (om det nu blev affärer av det jag läste om"

Troligen är det väl så att "vinsten" redan är hemma, så att säga. Vissa var beredda att betala 5000:- för en start och då drar det ju

.... eller hur visst skämtar, det finns väl ingen som är bered att betala 5000kr?!

Vem bryr sig? Vill man köra 300 km finns det en uppsjö alternativ som kostar max 150.

http://www.randonneurs.se/

För oss som tycker att VR har förstört klubbverksamheter i Sverige med fokus på sub XYZ ... så borde man lägga upp detta på FAQ:

Fråga: "Ho

Nu är priserna nere i 750kr
http://www.startplatser.se/startplats-vatternrundan-koepes-saeljes.asp

Edit: längre ner på listan finns det för 500kr

" .... eller hur visst skämtar, det finns väl ingen som är bered att betala 5000kr?!"

Peter Nilsson, välkommen till 2000talet. Och jo det var en som erbjöd 5000:- för en plats.

Sen som god två var den denna

"Jag köper gärna dina startbevis för 2500

Tack Flavio för länken 🙂

Nu är det inte så att jag hyser speciellt agg som VR och deras ändring, men jag kan inte låta blir att tolka vad de säger:

1) "...Det började med att VR de senaste två åren har varit slutsålda, och detta genom att många platse

Jag hyser inte heller något agg mot VR. Jag tycker du har tolkat det helt rätt Linus. Jag kan bara se det som att ökningen beror på vinstintresse d v s i förlängningen "ren och skär girighet".

På vilket sätt är det en gräddfil? Och för vem?
Det är väl precis lika för alla?

Vilka klubbar nekar folk inträde?
Är det inte fritt fram för vem som helst att gå med i en cykelklubb för att också få tillgång till dom "garanterade" platserna?

Jaså?! klu

Av ren nyfikenhet så undrar jag om jag då är välkommen i klubbens sub-whatever-klunga? Om jag nu har betalat min medlemsavgift och köpt kläderna.