Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:01I år vart det 9h och 10min så inge rekordtid men glad att jag lyckades genomföra loppet på grund av att jag fortfarande är skadad och inte är i toppform.
Fick köra stora delar av loppet själv också och åkte inte i nån snabbgrupp heller, så till nästa år f
I år vart det 9h och 10min så inge rekordtid men glad att jag lyckades genomföra loppet på grund av att jag fortfarande är skadad och inte är i toppform.
Fick köra stora delar av loppet själv också och åkte inte i nån snabbgrupp heller, så till nästa år f
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:44Karin: härlig läsning och grymt inspirerande. Hade själv en liknande upplevelse men på en annan nivå - 10:30 med bra med pulver i benen från Hammarsundet.
Otroligt roligt att cykla Vättern!
Karin: härlig läsning och grymt inspirerande. Hade själv en liknande upplevelse men på en annan nivå - 10:30 med bra med pulver i benen från Hammarsundet.
Otroligt roligt att cykla Vättern!
Quote from Lena Bjerlöw on 21 June 2010, 13:04Tack! Kul att ni orkade läsa! 🙂
Roligt att det var fler som hade bra upplevelser runt sjön. Att det kan vara så otroligt kul att gå upp mitt i natten och cykla 30 mil. Ja det är så man knappt kan beskriva det själv utan att låta galen! haha
Tack! Kul att ni orkade läsa! 🙂
Roligt att det var fler som hade bra upplevelser runt sjön. Att det kan vara så otroligt kul att gå upp mitt i natten och cykla 30 mil. Ja det är så man knappt kan beskriva det själv utan att låta galen! haha
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 14:35Vi är ett gäng från jobb som brukar cykla VR tillsammans och i år blev det en riktigt bra runda, alla 14 under 10 timmar, de snabbaste på 8:38. 😉
Trots att det alltid är kul att cykla VR så kan jag förstå en del av den kritik som kommit fram i inläggen
Vi är ett gäng från jobb som brukar cykla VR tillsammans och i år blev det en riktigt bra runda, alla 14 under 10 timmar, de snabbaste på 8:38. 😉
Trots att det alltid är kul att cykla VR så kan jag förstå en del av den kritik som kommit fram i inläggen
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 14:55Problemen tror jag till viss del beror på att VR inte har anpassat sig i takt med att cyklisterna ändrat karaktär. Tror att tidigare var VR något som "farsan höll på med", nu är genomsnittsåldern mycket lägre och ambitionerna mycket högre.
2004 räckte ti
Problemen tror jag till viss del beror på att VR inte har anpassat sig i takt med att cyklisterna ändrat karaktär. Tror att tidigare var VR något som "farsan höll på med", nu är genomsnittsåldern mycket lägre och ambitionerna mycket högre.
2004 räckte ti
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 15:31@Karin Linnersund,genom att läsa din blogg så kändes det som att cykla runt sjön igen,härlig läsning som gör att man vill göra det igen,grattis till en fantastisk kämparinsats och bra tid,själv så blev det blygsamma 10,37 men det är jag väldigt nöjd med.
@Karin Linnersund,genom att läsa din blogg så kändes det som att cykla runt sjön igen,härlig läsning som gör att man vill göra det igen,grattis till en fantastisk kämparinsats och bra tid,själv så blev det blygsamma 10,37 men det är jag väldigt nöjd med.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 15:49Fascinerande att en Enskedebo låg på hjul och körde om Janne som gjorde sin 30:de runda och gick runt o drog. Janne är trots allt 62-63 år gammal.
Fascinerande att en Enskedebo låg på hjul och körde om Janne som gjorde sin 30:de runda och gick runt o drog. Janne är trots allt 62-63 år gammal.
Quote from Lena Bjerlöw on 21 June 2010, 16:34David: när man går i mål samma tid (samma minut) räknas det lägsta startnumret först. Så Janne skulle haft ett lägre nummer då! Och hade jag haft lägre startnr hade jag blivit högre upp på listan med, med min tid som var delad 83:e plats.
Kul ni som läst
David: när man går i mål samma tid (samma minut) räknas det lägsta startnumret först. Så Janne skulle haft ett lägre nummer då! Och hade jag haft lägre startnr hade jag blivit högre upp på listan med, med min tid som var delad 83:e plats.
Kul ni som läst
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 16:36Någon blåste om Janne(på ett motionslopp) precis innan mål.
Någon blåste om Janne(på ett motionslopp) precis innan mål.
Quote from j sollerman on 21 June 2010, 16:40delad 83de plats?
delad 83de plats?