Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 23:56Sakliga synpunkter Stefan!...som tyvärr återkommer varje år...och det blir bara värre och värre tyvärr....dessa "subbor" som onekligen och jag säger det igen onekligen är imponerande kanske skulle söka sig till tävlings arenan i stället. VR är ju en folkf
Sakliga synpunkter Stefan!...som tyvärr återkommer varje år...och det blir bara värre och värre tyvärr....dessa "subbor" som onekligen och jag säger det igen onekligen är imponerande kanske skulle söka sig till tävlings arenan i stället. VR är ju en folkf
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 00:25Håll höger eller vi kommer vänster. Det senare är givetvis lite artigare. Men det är viktigare att göra sig än att föra sig. Efter sju timmar i sadeln och pulsen på rött är det svårt att låta trevlig. Och jag vet att det kom flera tack från de klungor som
Håll höger eller vi kommer vänster. Det senare är givetvis lite artigare. Men det är viktigare att göra sig än att föra sig. Efter sju timmar i sadeln och pulsen på rött är det svårt att låta trevlig. Och jag vet att det kom flera tack från de klungor som
Quote from Lena Bjerlöw on 21 June 2010, 00:31Jag är riktigt nöjd med min andra vätternrunda! (första med tidsmål)
Satsade på sub-9, körde på 8.49 och blev 12:e snabbaste dam. Kämpade på bra, och körde inte med någon organiserad klunga. Men det får det bli till nästa år!
Ropade också en del "håll h
Jag är riktigt nöjd med min andra vätternrunda! (första med tidsmål)
Satsade på sub-9, körde på 8.49 och blev 12:e snabbaste dam. Kämpade på bra, och körde inte med någon organiserad klunga. Men det får det bli till nästa år!
Ropade också en del "håll h
Quote from Rasmus Olsson on 21 June 2010, 00:32Räknade du alla 7000? ;~)
Räknade du alla 7000? ;~)
Quote from Lena Bjerlöw on 21 June 2010, 00:41Nej, men det finns ju mkt rolig statistik på:
http://www.resultatjakt.se/events/vattern_2010/Hade gul Fujicykeln och vit/svarta craftkläder (pro serien) om någon skulle känna igen mig 🙂
Nej, men det finns ju mkt rolig statistik på:
http://www.resultatjakt.se/events/vattern_2010/
Hade gul Fujicykeln och vit/svarta craftkläder (pro serien) om någon skulle känna igen mig 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 01:20Riktigt bra sida (Resultatjakt)! Dock grymt dåligt att inte ta med loppen i "Tjejklassikern"
Riktigt bra sida (Resultatjakt)! Dock grymt dåligt att inte ta med loppen i "Tjejklassikern"
Quote from Lena O on 21 June 2010, 07:13"Swoooosh" ... dagens första skratt! 🙂
"Swoooosh" ... dagens första skratt! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 07:24Grattis Karin, och bra skrivet!
Grattis Karin, och bra skrivet!
Quote from Rasmus Olsson on 21 June 2010, 09:43Nu är skorna torra, betyder det att jag kan cykla igen? 😉
Nu är skorna torra, betyder det att jag kan cykla igen? 😉
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 10:21karin: sjukt imponerande och inspirerande!! Bra jobbat!!
karin: sjukt imponerande och inspirerande!! Bra jobbat!!