Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 07:28Älskar löpares def av terräng 🙂 Skrattar lite varje gång. LL går på en stor stig/väg !
Älskar löpares def av terräng 🙂 Skrattar lite varje gång. LL går på en stor stig/väg !
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 09:47Älskar orienterares (antar jag) definition av terräng. Skrattar mycket varje gång. LL går i terräng aka inte asfalt/grusväg. Däremot är det inte svårsprungen obanad terräng.
Älskar orienterares (antar jag) definition av terräng. Skrattar mycket varje gång. LL går i terräng aka inte asfalt/grusväg. Däremot är det inte svårsprungen obanad terräng.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 09:49En stor del är grusväg.
En stor del är grusväg.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 09:58Men huvudparten är förlagt i skogen. Det finns asfalt på Lidingöloppet också men inte fan är det ett landsvägslopp för det. Det är iaf min upplevelse av det och mtp att jag bor precis vid banan så har ingen rätt att tycka annorlunda. He he...
Men huvudparten är förlagt i skogen. Det finns asfalt på Lidingöloppet också men inte fan är det ett landsvägslopp för det. Det är iaf min upplevelse av det och mtp att jag bor precis vid banan så har ingen rätt att tycka annorlunda. He he...
Quote from Jonny Persson on 26 June 2011, 10:02Skogsvägslopp? 😉
Skogsvägslopp? 😉
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 10:21Moderna skogsstigar.
Moderna skogsstigar.
Quote from Håkan Öhling on 26 June 2011, 10:24Fast det finns minst en rot som sticker upp sådär 6-7 km från mål. Den har jag nämligen gjort en volt över.
Fast det finns minst en rot som sticker upp sådär 6-7 km från mål. Den har jag nämligen gjort en volt över.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 13:44Jag sprang LL förra året för första gången och enda anledningen till att jag inte var så sugen på att springa det igen var att det var så väldigt trångt i spåret och att det var svårt att få någon bra rytm i löpningen då man (nästan) hela tiden fick väja/
Jag sprang LL förra året för första gången och enda anledningen till att jag inte var så sugen på att springa det igen var att det var så väldigt trångt i spåret och att det var svårt att få någon bra rytm i löpningen då man (nästan) hela tiden fick väja/
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 13:59Att det är tre mil låter tillräckligt jobbigt för mig! Vet inte om jag skulle klara springa en mil, det känns för mig som en STOR prestation.
Men det beror ju på vem man jämför med. För en mer tränad person är det såklart en annan sak. Allt beror ju på h
Att det är tre mil låter tillräckligt jobbigt för mig! Vet inte om jag skulle klara springa en mil, det känns för mig som en STOR prestation.
Men det beror ju på vem man jämför med. För en mer tränad person är det såklart en annan sak. Allt beror ju på h
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 13:59Att det är tre mil låter tillräckligt jobbigt för mig! Vet inte om jag skulle klara springa en mil, det känns för mig som en STOR prestation.
Att det är tre mil låter tillräckligt jobbigt för mig! Vet inte om jag skulle klara springa en mil, det känns för mig som en STOR prestation.